Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، لایحه مذکور پیشنهاد کرده بنیاد ملی علوم آمریکا به عنوان واسطه‌ای میان اطلاعات حساس پلتفرم‌ها و درخواست‌های بررسی از سوی طرف‌های دیگر عمل کند.

به گفته دستیاران سنا که به شرط ناشناس ماندن با وال استریت ژورنال صحبت کرده بودند، این لایحه پاسخی مستقیم به افشاگری‌های اخیر درباره تأثیرات منفی مرتبط با اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اسنادی که در ماه سپتامبر در اختیار این نشریه گذاشته شد، مطالعات داخلی فیس بوک نشان می‌داد استفاده از اینستاگرام برای برخی از کاربران به ویژه دختران نوجوان مخرب است و به سلامت روان آنها آسیب می‌رساند.

پیش از ارائه این لایحه، آدام موسری مدیر اینستاگرام در برابر یکی از زیرمجموعه‌های کنگره حاضر شد تا درباره موضوعات گفته شده، شهادت دهد.

تعداد زیادی از نمایندگان از تجربیات خود درباره ایجاد حساب‌های کاربری جعلی با مشخصات نوجوان و محتوای مخربی صحبت کردند که پلتفرم نوجوانان را به سمت آنها راهنمایی می‌کرد.

هرچند لایحه مذکور در کل شامل همه شبکه‌های اجتماعی می‌شود، اما متا سوابق بسیار بدی در خصوص افشای اطلاعات برای مقاصد تحقیقاتی دارد.

کد خبر 5372709

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری قانون شبکه اجتماعی فیس بوک کنگره آمریکا حاکمیت سایبری اینترنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تراشه ایالات متحده امریکا تحقیقات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شبکه اجتماعی ایرانسل ویروس کرونا حکمرانی فضای مجازی مایکروسافت آمازون حکمرانی داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: ایرنا

tags # شبکه نمایش خانگی ، عمو پورنگ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید