Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@14:51:34 GMT

پوشاک عمده از کجا بخریم؟ عمدباکس چیست؟!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۲۰۰۰

پوشاک عمده از کجا بخریم؟ عمدباکس چیست؟!

در انتهای این مقاله با بهترین روش خرید پوشاک عمده و مرجع کاملی از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان عمده پوشاک ایران آشنا خواهید شد، پس تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که فروشندگان و توزیع‌کنندگان لباس مدام باید به فکر پاسخ به آن باشند، این است که : "پوشاک عمده را از کجا بخریم؟!". خرید عمده لباس یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی فروشندگان پوشاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشندگان لباس از سراسر کشور نیاز دارند با تولیدکنندگان و عمده‌فروشان مختلف آشنا شوند و بتوانند اجناس موردنیاز خود را از آن‌ها خریداری کنند.

روش سنتی و معمول به این صورت است که فروشندگان لباس برای تهیه لباس به‌صورت حضوری به عرضه‌کنندگان مراجعه می‌کنند. مراجعه حضوری با مشکلات زیادی ازجمله زمان‌بر و هزینه‌بر بودن و امکان پایین مقایسه قیمت و کیفیت لباس‌ها مواجه هستند.

اما با گسترش فضای اینترنت و پیشرفت کسب‌وکارهای اینترنتی، این امکان وجود دارد که بدون مراجعه حضوری و بدون محدودیت زمان و مکان، بتوان خرید پوشاک عمده باکیفیت بالا و قیمت پایین، و بدون واسطه از عرضه‌کننده پوشاک تجربه کرد.

خرید آنلاین پوشاک عمده

بهترین راه برای خرید پوشاک عمده، وب‌سایت‌های عمده‌فروشی ایرانی مانند سایت عمدباکس(Omdbox)  است. تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان زیادی در فضای مجازی حضور دارند که می‌توان بدون واسطه از آن‌ها لباس عمده خرید. از دیگر مزایای خرید آنلاین پوشاک عمده می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، قیمت‌های رقابتی، تنوع بالاتر و داشتن حق انتخاب‌های بیشتر اشاره کرد. این مزایا باعث شده است که افراد زیادی خرید آنلاین پوشاک عمده را به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها ترجیح دهند. می‌توان گفت،  خریدوفروش آنلاین لباس فوایدی دوجانبه هم برای مشتری و متقاضیان و هم برای عمده‌فروشان پوشاک دارد. افراد می‌‌توانند با مراجعه به سایت‌‌های خرید آنلاین پوشاک عمده، تصویر و اطلاعات دقیق لباس موردنظر خود را مثل جنس، مدل، رنگ و سایز لباس را مشاهده کنند و به خرید اقدام کنند.

 

عمدباکس(Omdbox)، بستری برای خریدوفروش پوشاک عمده

 کسانی که در کسب‌وکار لباس حرفه‌ای هستند، ، مخصوصاً فروش و خرید پوشاکی که مخاطبین آن‌ها بانوان هستند و تنوع بسیار بالایی را دارد،  خوب می‌دانند زمانی کسب‌وکارهای آنان سودده خواهد بود و مشتری‌ها نیز راضی خواهند بود که قیمت به‌صرفه، کیفیت و تنوع را باهم داشته باشند. هر سه این موارد را می‌توان در بازارهای آنلاین باهم داشت و مقایسه محصولات و قیمت‌ها و راحتی در خرید را نیز تجربه کرد. سایت و کانال تلگرامی عمدباکس بستری را فراهم کرده است تا خریداران و فروشندگان لباس با صرف هزینه بسیار پایین، آگهی و تبلیغات خریدوفروش لباس را درج کنند و بدون واسطه، در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به رفت‌وآمدهای شهری به خرید عمده پوشاک بپردازند. هرروزه افراد بیشتری از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان به این جمع می‌پیوندند بنابراین عمدباکس در حال تبدیل‌شدن به مرجعی کامل از بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان عمده پوشاک ایران است. درواقع، می‌توان سایت عمدباکس را به‌عنوان یک پاساژ و یا بازارچه در حال رشد دانست. اگر تولیدکننده و عمده‌فروش هستید و یا به دنبال تأمین پوشاک به‌صورت عمده و باکیفیت می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم  سایت عمدباکس(Omdbox) را دنبال کنید و در  کانال تلگرامی عمد باکس عضو شوید.

مزایایی استفاده از امکانات عمدباکس(Omdbox)

ارتباط مستقیم با خریداران و فروشندگان عمده، تنوع بالا، قیمت‌های رقابتی و به‌روز، امکان مقایسه، راحتی در خرید و هزینه‌های پایین از امتیازات عمدباکس است. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از کالاها و قیمت‌های به‌روز به جمع خریداران و فروشندگان عمده اجناسی ازجمله انواع لباس آقایان و خانم‌ها مانند تی‌شرت، مانتو، روسری، شومیز و ... به کانال تلگرامی عمدباکس بپیوندید و از امکانات آن ازجمله خریدوفروش‌های پلکانی، تخفیف‌های مناسبتی و ...  بهره‌مند شوید و اجناس مدنظرتان را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنید. شما به‌راحتی می‌توانید در وب‌سایت و کانال تلگرامی عمدباکس(Omdbox) با یافتن لیست‌های مربوط به فروشندگان پوشاک عمده، اعم از: پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه پوشاک موردنظر خود را تهیه و خریداری کنید. دقت داشته باشید که عمد باکس، سایتی برای فعالیت فروشندگان، توزیع‌کنندگان و خریداران لباس است و خود این سایت متعلق به  فروشنده خاصی  نیست.  سعی عمدباکس بر این است که در هر صنف بخصوص، تولیدکنندگانی که توان عرضه طیف گسترده‌ای از پارچه‌ها و دوخته‌ای مختلف را دارند و آن را پوشش می‌دهند به شما معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت عمدباکس(Omdbox) و کانال تلگرامی عمدباکس مراجعه کنید.

رسالت عمدباکس، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، انتخاب بهترین گزینه با دیدن و مقایسه قیمت محصولات عده کثیری از عرضه‌کنندگان لباس، به‌صورت همزمان، به منظور انتخاب بهترین گزینه‌ها، برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان(بوتیک‌داران، مزون داران) و رعایت موارد بهداشتی جهت حفظ سلامت فروشندگان و خریداران محترم در ایام همه‌گیری کرونا است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی پوشاک عمده فروشندگان عمده توزیع کنندگان خرید پوشاک قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • حواله علی پی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران