Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعلام برنامه هفته‌های دهم تا شانزدهم لیگ برتر و این که یک هفته از دور برگشت لیگ برتر هم قبل از تعطیلات نیم فصل برگزار می‌شود، گفت: روز‌های فیفا بلافاصله بعد از هفته شانزدهم لیگ برتر شروع می‌شوند و بهترین حالت این بود که از این هفته هم برای برگزاری مسابقات استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های نیم فصل اول را در سال‌های گذشته با ۱۵ هفته پیش می‌بردیم، اما امسال نیم فصل را در ۱۶ هفته برگزار می‌کنیم. البته فصل نقل و انتقالات به جای خود باقی است، اما تعطیلات نیم فصل با روز‌های فیفا مصادف شده است تا ملی‌پوشان ما با خیال راحت در مسابقات تیم ملی شرکت کنند و تیم‌های لیگ هم استراحت لازم را داشته باشند. اگر این کار را انجام نمی‌دادیم، زمان لیگ طولانی می‌شد.

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال اواخر بهمن ماه شروع می شود 

او ادامه داد: طبق برنامه هفته شانزدهم در روز‌های دوم و سوم بهمن برگزار می‌شود. سعی داریم حدود ۲۰ روز بین ۲ نیم فصل تعطیلی داشته باشیم. شاید این زمان یک یا ۲ روز کمتر یا اضافه‌تر باشد؛ دوستان مشغول بررسی تقویم هستند. اواخر بهمن نیم فصل دوم شروع می‌شود. با لطف و مساعدت باشگاه‌های خوبمان تاکنون روی برنامه پیش رفته‌ایم و امیدواریم در ادامه هم همین روال وجود داشته باشد تا با کمک باشگاه‌ها بتوانیم کار اتمام لیگ تا اواخر اردیبهشت را عملیاتی کنیم.

مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از عید برگزار می شود

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره این که تا قبل از نوروز ۱۴۰۱ چند مرحله از رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شوند، گفت: تلاش خود را انجام می‌دهیم تا قبل از عید مرحله یک هشتم و شاید مرحله یک چهارم را برگزار کنیم و مرحله نیمه نهایی و فینال هم بعد از عید انجام شود. این موضوع به قرعه‌کشی و وضعیت تیم‌های صعودکننده از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش بستگی دارد.

مهدی درباره دلیل اعلام نشدن ساعت بازی برخی تیم‌ها مثل سپاهان، پیکان و پرسپولیس گفت: با حکم کمیته انضباطی باید دیدار سپاهان و پرسپولیس در یک ورزشگاه خارج از مرکز استان برگزار شود. درخواست باشگاه سپاهان به سازمان لیگ ارسال شده است و امروز آن را بررسی می‌کنیم. برخی تیم‌های دیگر هم تاکنون ورزشگاهشان قطعی نشده است. تیم‌هایی مثل نساجی و پیکان باید تا پایان فصل ورزشگاه خود را به ما معرفی کنند تا تاریخ دقیق بازی‌هایشان مشخص شود.

باشگاه سپاهان  خواستار برگزاری بازی با پرسپولیس در اراک شد

او درباره این که قرار است سپاهان در کدام شهر از پرسپولیس میزبانی کند، گفت: باشگاه سپاهان درخواست میزبانی از پرسپولیس در استان مرکزی را مطرح کرده است و ان‌شاءالله در صورت موافقت محل برگزاری بازی را اعلام خواهیم کرد.

بازی بدون تنشی بین سپاهان و پرسپولیس پیش بینی می کنم 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم‌های خوب ما در فصل جاری با ما همکاری داشته اند و از آن‌ها ممنون هستیم. پیش‌بینی می‌کنم دیدار خیلی خوب و بدون تنشی باشد. اگر اتفاقات گذشته را به امروز تعمیم ندهیم، بهتر است. این روز‌ها فوتبال ما نیاز به آرامش دارد. سپاهان و پرسپولیس تیم‌های خوب و فنی هستند و روی نیمکتشان افراد باتجربه‌ای دارند. به همین دلیل بازی خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم.

مهدی گفت: سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم با کادر تیم ملی تعامل داشته باشیم. تاکنون درخواست جدیدی برای ما صادر نشده است و اگر درخواستی داشته باشیم حتما در خدمت کادر فنی تیم ملی هستیم.

فاصله کوتاه مسابقات باعث برگزاری منظم لیگ می شود 

او درباره این که مربیان برخی باشگاه‌ها به فشردگی مسابقات علاقه ویژه‌ای داشته و اعتقاد دارند این موضوع باعث می‌شود کارشان روی روال پیش برود، گفت: دقیقا همین طور است. فاصله کوتاه بین مسابقات باعث برگزاری منظم لیگ خواهد شد و مانع از قطع برگزاری مسابقات می‌شود. امسال این اتفاق افتاده است و به جز روز‌های فیفادی که در کل دنیا بازی‌ها تعطیل می‌شوند، لیگ ما در این نیم فصل قطع نشده است. هر چه بتوانیم برنامه مسابقات را مستمر و پیوسته اجرا کنیم، فاصله بین مسابقات کمتر به تیم‌ها ضرر می‌زند. امیدوارم در نیم فصل دوم هم با همین روند جلو برویم. کادر فنی تیم‌ها هم به ما کمک کرده‌اند و از آن‌ها ممنون هستیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود:کشور ما پهناور است و برخی سفر‌ها در آن سخت است. تیم‌ها برخی مواقع مجبور می‌شوند ۲ پرواز داشته باشند. پیدا کردن هتل و اقامتگاه‌ها در برخی شهر‌ها دشوار است و تمام این مسائل باعث تحمیل فشردگی به تیم‌ها می‌شود. این مسائل را متوجه می‌شویم، اما کادر فنی تیم‌ها با درایت خود توانسته‌اند با ما همکاری کنند. امیدوارم با این کمک‌ها بتوانیم فصل را به اتمام برسانیم.

ابلاغیه ای برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها دریافت نکرده ایم

مهدی درباره آخرین وضعیت تماشاگران در ورزشگاه‌ها و این که آیا قرار است در هفته دهم لیگ برتر حضور داشته باشند، گفت: تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است. خوشبختانه با وجود صحبت‌های انجام‌شده پالس‌های مثبتی دریافت کرده‌ایم، اما تاکنون دستورالعملی دریافت نکرده‌ایم. تا زمانی که دستورالعملی به ما ابلاغ نشود، نمی‌دانیم چه چیزی را باید اجرا کنیم. در این دستورالعمل‌ها برخی مقتضیات و شیوه‌نامه‌ها قید شده است و ابتدا باید آن را دریافت و به باشگاه‌ها ابلاغ کنیم. هر زمانی شیوه‌نامه‌ها را دریافت کنیم، آماده خدمت هستیم.

بیشتر بخوانید

فوتبال ما این روز‌ها نیاز به آرامش دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ باشگاه ها لیگ برتر نیم فصل تیم ها روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت