Web Analytics Made Easy - Statcounter

 طراحی این قسمت از خانه نیز بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توان با ایجاد یک طراحی دکور زیبا و شیک در این قسمت، فضایی بسیار دنج و دلنشینی را پدید آورد. برای طراحی اتاق‌خواب طراحان از سبک‌های مختلفی استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید از سیر تا پیاز دکوراسیون اتاق خواب را در وب‌سایت دید مطالعه کنید. در زیر محبوب‌ترین سبک‌های طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب را نام برده‌ایم:

سبک‌ کلاسیک   

سبک ‌کلاسیک را می‌توان به عنوان یک سبک ‌آرامش‌بخش و شیک به حساب آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سبک به هیچ عنوان از دور مد خارج نشده و شما می‌توانید در بازه‌های زمانی مختلف از آن استفاده کنید. در این سبک می‌توان هم از مبلمان رسمی و هم از مبلمان راحتی در اتاق خواب استفاده کرد. در سبک پرطرفدار کلاسیک عموما از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، سفید و...استفاده می‌شود. در این سبک طراحان معمولا برروی مرتب بودن چیدمان اتاق‌خواب تمرکز دارند، و سعی می‌کنند از ایجاد هر نوع شلوغی جلوگیری نمایند.

سبک فرانسوی

سبک‌ فرانسوی یکی از مجلل‌ترین سبک‌های طراحی دکوراسیون اتاق خواب به شمار می‌رود، و معمولا اعمال آن برای اتاق‌خواب بزرگسالان بسیار توصیه می‌شود. این سبک علاوه بر اینکه ظرافت و زیبایی زیادی دارد، یک فضای اشرافی  و سلطنتی در اتاق‌خواب شما ایجاد می‌کند. در سبک محبوب فرانسوی معمولا ریزترین تا درشت‌ترین عناصر دکور اتاق‌خواب اشرافی بوده، و به همین دلیل اعمال این سبک ممکن است هزینه  بالاتری را نسبت به سایر سبک‌ها در بر گیرد. در سبک فرانسوی از پرده‌های ابریشمی، روتختی‌های مخمل و ساتن، دیوارهای حکاکی شده، تخت‌های تاجدار سلطنتی و...استفاده می‌شود. برای اعمال این سبک‌ معمولا طراحان از رنگ‌های سفید، نباتی، طوسی، طلایی، نقره‌ای و...استفاده می‌کنند.

سبک‌ سنتی ایرانی

سبک سنتی ایرانی یکی از پرطرفدارترین سبک‌های طراحی دکوراسیون در ایران و کشورهای مختلف به شمار می‌رود. این سبک راحتی و آرامش غیرقابل وصفی را در فضا ایجاد می‌کند. در این سبک محبوب معمولا از تخت خواب‌های چوبی، شومینه‌ها، گلیم و ترمه، فرش‌های ایرانی، مبلمان کلاسیک و...در طراحی دکور اتاق‌خواب استفاده می‌شود. در سبک ‌سنتی ایرانی معمولا رنگ قرمز و نارنجی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و در دکور اتاق‌خواب تیز طرح هایی مثل لاجوردی، بته جقه و...اعمال می‌شود.

عوامل موثر بر تعیین هزینه طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب

هزینه طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب بسیار مهم بوده و معمولا اولین موردی است که مد نظر افراد قرار می‌گیرد. اما به طور کلی هیچ هزینه مشخصی را نمی‌توان برای طراحی دکور اتاق‌خواب در نظر گرفت. به این علت که هزینه طراحی دکور این قسمت از خانه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود، و ممکن است برای هر اتاق‌خواب متفاوت باشد. در زیر عوامل موثر بر تعیین هزینه‌های طراحی دکور اتاق خواب را نام برده‌ایم:

نوع سبک‌ انتخابی

نوع سبک انتخابی مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند هزینه‌های طراحی دکور اتاق‌خواب را  تعیین کند. به زبان ساده‌تر هرچقدر که سبک انتخابی شما پرزرق و برق‌تر و مجلل‌تر باشد، قطعا هزینه‌هایتان نیز بالاتر می‌رود. اما اگر از سبک‌های ساده‌تر استفاده کنید، می‌توانید با هزینه مناسب‌تری طراحی دکور اتاق‌خواب خود را  انجام دهید. برای مثال اگر بخواهید از سبک فرانسوی که یک سبک لوکس است در دکور اتاق‌خواب خود استفاده کنید، می‌بایست مبل‌های سلطنتی و پرده‌های ابریشمی خریداری کنید. این موارد قطعا هزینه بالایی دارند. اما در سبک‌مدرن یا کلاسیک از ساده‌ترین پرده‌ها، پارچه‌های روتختی،  مبل‌ها و...استفاده می‌شود. در نهایت این سبک نسبت به سبک ‌فرانسوی هزینه‌های کمتری را دربر می‌گیرد.

متراژ

متراژ دیگر عاملی است که‌ می‌تواند در تعیین هزینه‌های طراحی دکور اتاق‌خواب تاثیرگذار باشد. هرچقدر که متراژ اتاق‌خواب شما بیشتر باشد، قطعا فضای شما بزرگتر بوده و نیاز به استفاده از وسایل بیشتری برای طراحی دکور آن‌ خواهد بود. در نتیجه هزینه‌های طراحی دکور نیز افزایش می‌یابند. برای مثال اگر بخواهیم دکور یک اتاق‌خواب ده‌متری را طراحی کنیم، قطعا هزینه آن نسبت به یک اتاق‌خواب بیست و چهار متری کمتر خواهد بود.

میزان مهارت طراح

همانطور که می‌دانید بخشی از هزینه طراحی دکور اتاق‌خواب شما مربوط به پرداخت دستمزد طراح می‌باشد. حال میزان مهارت طراح نیز می‌تواند در تعیین هزینه‌های طراحی دکور اتاق شما بسیار موثر باشد. معمولا طراحان با سابقه و کاردان حقوق بیشتری را نسبت به سایر طراحان دریافت می‌کنند.  در نتیجه اگر بخواهید طراحی دکور اتاق خواب خود را به یک طراح کاردان و مجرب بسپارید، قطعا باید هزینه‌های بیشتری را بپردازید.  اما این مورد را نیز در نظر داشته باشید که اگر یک طراح با سابقه  طراحی دکور را برای شما انجام دهد، قطعا خروجی کار بسیار باکیفیت‌تر خواهد بود.

چگونگی انتخاب یک طراح مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق‌خواب

طراحی دکور اتاق‌خواب معمولا جز مهم‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون داخلی خانه محسوب می‌شود. همچنین این امر می‌تواند هزینه بالایی را در بر بگیرد. به همین علت برای اینکه با صرف وقت و هزینه بتوانید یک ‌دکوراسیون‌ شیک و زیبا در اتاق خواب خود ایجاد کنید، می‌بایست در انتخاب طراح مناسب بسیار دقت کنید. برای انتخاب یک طراح مناسب و کاردان‌ بهتر است به شیوه زیر عمل نمایید:

مشاهده نمونه کارها

ابتدا نمونه‌ کارهای طراح ‌مورد نظرتان را مشاهده نمایید. این ‌کار به شما کمک می‌کند تا بدانید که او تا چه‌ اندازه در طراحی دکور موفق است و بیشتر برروی چه سبک‌هایی تمرکز دارد.‌ هر طراح معمولا نمونه‌کاران زیادی دارد که می‌توانید از آن ها بازدید کنید.

تحقیق از مشتریان

شما می‌بایست قبل از اینکه طراحی دکور را به طراح‌ مورد نظرتان بسپارید،  حتما از مشتریان‌ قبلی او تحقیق کنید. هرچقدر که رضایت مشتریان از کار طراح بالاتر باشد، شما می‌توانید با خیال راحت‌تری طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود را به او بسپارید.

سابقه و میزان مهارت

در مرحله آخر می‌بایست سابقه و میزان‌ مهارت طراح را مورد برسی قرار دهید. قطعا طراحی که سال‌ها در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت کرده است، می‌تواند طراحی دکور اتاق‌خواب شما را نیز با کیفیت بالاتری انجام دهد. همچنین طراحانی که سابقه طولانی مدتی دارند، با کسب تجربه در سال‌های طولانی قطعا از مهارت بالاتری نیز در این زمینه برخوردار خواهند بود.

سخن آخر

در این مقاله مطالبی درباره نحوه دکوراسیون اتاق خواب را مطالعه کردید. برای خواندن مطالبی کامل‌تر از نحوه دکوراسیون اتاق خواب و مشاهده ایده‌های طراحی دکور اتاق خواب به قسمت مقالات دکوراسیون اتاق خواب دید مراجعه کنید.

کد خبر 1581666

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن

شاسی‌بلند جدید آواتر ۱۱ امروز در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد. این خودرو که اولین محصول برند آواتر شناخته می‌شود، توسط نادر فقیه‌زاده، طراح سابق بی‌ام‌و طراحی شده است.

به گزارش خبر آنلاین، آخرین مدل معرفی شده از آواتر در چهار مدل ارائه می‌شود که از ۴۱۵۰۰ تا ۵۳۹۰۰ دلار (معادل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) متغیر است. خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر اصلاحات تمرکز دارد.

همانطور که ماه گذشته در آواتر ۱۲ معرفی شد، آواتر ۱۱ اکنون با رنگ طلایی فلورسنت عرضه می‌شود. این رنگ از رنگ‌دانه‌های متغیر استفاده می‌کند که رنگ‌ها را در زوایای خاص تغییر می‌دهد. بر اساس پلت فرم EP ۱، آواتر ۱۱ دارای گزینه‌های تک موتوره یا دو موتوره و انتخاب برد ۵۸۰ کیلومتر تا ۷۳۰ کیلومتر است.

پیشرانه DriveONE هواوی، موتور‌های تک یا دوگانه را با قدرت ۳۰۸ تا ۵۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ تا ۶۵۰ نیوتن متر ارائه می‌کند. شتاب‌گیری صفر تا صد این خودرو از ۳٫۹تا ۶٫۶ ثانیه متغیر است. گزینه‌های باتری شامل ۹۰ یا ۱۱۶ کیلووات ساعت با شارژ سریع ۷۵۰ ولت هستند.

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. تزئینات طلایی نیز برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت جدید وجود دارند. صفحه‌نمایش مرکزی ۱۵٫۶ اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می‌کند و ناوبری، بازی‌ها و فیلم‌ها را نمایش می‌دهد. نمایشگر کیلومترشمار ۱۰٫۲۵ اینچی نیز در آواتر ۱۱ وجود دارد. همه مدل‌های آواتر ۱۱ مدل ۲۰۲۴ اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با ۲۵ بلندگو هستند.

صندلی‌های مدل قبلی آواتر ۱۱ باعث ناراحتی برخی از افراد در طول سفر‌های طولانی‌تر می‌شد. با این حال، مدل ۲۰۲۴ دارای چرم نرم‌تر بوده و مشکلات قبلی را از بین برده است. علاوه بر این، تمامی نسخه‌های این خودرو به صندلی‌های جلویی با جاذبه صفر مجهز شده‌اند، در حالی که صندلی‌های عقب سردکن و گرمکن را برای سواری مجلل‌تر فراهم می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های آواتر ۱۱ دارای سیستم پیشگیری از برخورد همه‌جانبه هستند. هنگام حرکت بین سرعت ۳۰ تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، سیستم پیشگیری از برخورد با موانع جانبی (LOCP)، با هدایت خودرو به خط اصلی خود در صورت شناسایی مانع به راننده کمک می‌کند. این امر از برخورد در هنگام تغییر لاین جلوگیری می‌کند.

آواتر در سال ۲۰۱۸ توسط Changan New Energy و نیو تأسیس شد. نیو بعداً کناره‌گیری کرد و CATL جایگزین آن شد که اکنون ۱۷ درصد از شرکت را در اختیار دارد. چانگان ۴۰ درصد از سهام را در اختیار دارد و هواوی تامین کننده اصلی آن است.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)