Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک وبگاه خبری یمنی گزارش داد که جنگنده سعودی به اشتباه محل تجمع شبه‌نظامیان دولت «منصور هادی» که مورد حمایت عربستان هستند، را در استان مأرب هدف قرار داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از وبگاه «الخبر الیمنی»، یک جنگنده ارتش سعودی محل تجمع شبه‌نظامیان دولت «منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن، را در منطقه «وادی عبیده» در استان مأرب هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حمله شماری از نیروهای منصور هادی که ریاض از آنها حمایت می کند، کشته و زخمی شدند.

پیروزی یمن در نبرد سنگین مأرب/ تسلط کامل نیروهای صنعاء بر مهم‌ترین پایگاه القاعده
رسانه‌های یمنی اعلام کردند، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند پس از نبرد سنگین در جنوب مأرب بر مهم‌ترین و بزرگترین پایگاه القاعده در این منطقه به صورت کامل مسلط شوند.
منابع قبیله‌ای در استان «مأرب» یمن به «وکاله الصحافه الیمنیه» گفتند، نیروهای صنعاء پس از درگیری‌های شدید با نیروهای ائتلاف متجاوز موفق شدند کنترل پایگاه «کری» مهم‌ترین و بزرگترین پایگاه القاعده در «وادی عبیده» در جنوب مأرب را دست بگیرند.
در ادامه این گزارش آمده، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر زرادخانه بزرگ سلاح و مهمات در این پایگاه نیز مسلط شدند؛ القاعده قصد داشت هنگام تسلط کامل نیروهای صنعاء بر مأرب از این سلاح‌ها برای عملیات‌ تروریستی در مأرب استفاده کند.

یک پهپاد دیگر آمریکایی شکار شد
ارتش یمن که طی هفته گذشته از سرنگونی چند پهپاد سعودی خبر داده است، اعلام کرد که توانسته یک پهپاد جاسوسی ساخت آمریکا را در استان مأرب سرنگون کند.
سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه جمعه، از سرنگونی یک پهپاد ساخت آمریکا در خاک این کشور خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: «پدافند هوایی ما -به لطف خداوند- توانست یک پهپاد جاسوسی ساخت آمریکا از نوع اسکل ایگل (Scan Eagle) را سرنگون کند».
یحیی سریع اضافه کرد که این پهپاد که در حال انجام عملیاتی خصمانه در استان مأرب بوده، در آسمان شهرستان «صراوح» ساقط شده است.
سریع همچنین گفت که این پهپاد جاسوسی آمریکایی با یک سلاح مناسب سرنگون شده است. با این حال، او اشاره‌ای به نام این سلاح نکرد.
این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که ارتش طی هفته‌های گذشته از سرنگونی چندین پهپاد جاسوسی سعودی در بخش‌های مختلفی از خاک یمن خبر داده است.
یگان پدافند هوایی یمن از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته بیش از ده پهپاد ارتش عربستان سعودی را ساقط کند.

شکار سومین پهپاد جاسوسی عربستان در مأرب ظرف 48 ساعت
ارتش یمن دیشب یک فروند پهپاد جاسوسی دیگر عربستان از نوع «اسکن ایگل» ساخت آمریکا را در مأرب منهدم کرد.
سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انهدام سومین پهپاد جاسوسی عربستان در استان مأرب در عرض دو روز خبر داد.
یحیی سریع جمعه شب گفت: پدافند هوایی یمن موفق شد یک پهپاد جاسوسی عربستان از نوع اسکن ایگل ساخت آمریکا را در حین انجام مأموریت خصمانه در آسمان شهرستان صراوح استان مأرب هدف قرار دهد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که عملیات انهدام این پهپاد با سلاح مناسب صورت گرفت.
پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی چهارشنبه شب گذشته یک پهپاد جاسوسی سعودی از نوع « CH4» ساخت چین را در شهرستان الوادی استان مارب هدف منهدم کرد.
ارتش یمن روز چهارشنبه توانست یک فروند پهپاد جاسوسی دیگر عربستان مدل اسکن ایگل را در آسمان الجوبه استان مأرب شکار کند.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات یمن سخنگوی نیروهای مسلح یمن یک پهپاد جاسوسی استان مأرب پدافند هوایی ساخت آمریکا یحیی سریع ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت

سخنگوی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن نفت کش انگلیس در آب‌های دریایی سرخ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای  مسلح یمن بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات در آسمان و دریای سرخ انجام داده است.

او گفت که «نیروی دریایی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال، یک فروند کشتی نفتی انگلیسی (ANDROMEDA STAR) را در دریای سرخ با تعدادی موشک مناسب نیروی دریایی هدف قرار دادند که منجر به اصابت مستقیم این کشتی شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین از عملیات دیگر خبر داد و گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ9 آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام ماموریت های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از یمنی‌ها به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم اسرائیل و کشورهای آمریکا و انگلیس تقدیر و تشکر کرد.

سرنگونی دومین پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمنآمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستیراهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی