Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده اظهار کرد: متعاقب گزارش واصله، در خصوص فساد در یکی از کارخانه‌های صنعتی خراسان شمالی پرونده قضائی تشکیل شد و تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب جاجرم، در یکی از شعب بازپرسی دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی اتهام فعلی انتسابی به متهم را در حال حاضر تدلیس در معاملات دولتی و ارتشاء عنوان کرد و گفت: متهم در جریان خرید تعداد ۱۶۰ دستگاه کولر گازی فاقد شناسه کالا برای تقویت سیستم سرمایشی شرکت مذکور، مبلغ ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تحت عنوان پورسانت و در واقع رشوه از دو متهم در خارج از استان دریافت کرده است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین از کشف و توقیف مجموعاً ۲۰ عدد سکه تمام بهار آزادی و مقادیری نیم سکه از محل کار و منزل متهم خبر داد و بیان کرد: منابع تأمین وجوه جهت خرید این مقدار سکه و صحت و سقم ادعای متهم مبنی بر اینکه با سرمایه متعلق به خود این سکه‌ها را خریداری کرده در دست بررسی قرار دارد.

وی با اشاره به دیگر اتهامات منتسب به متهم از جمله نگهداری مشروبات الکلی خارجی، اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهم سه بطری مشروبات الکلی خارجی و نیز ۹ عدد مهر ساختگی و برخی اسناد و فاکتورهای مجعول نیز کشف و توقیف شده است.

براتی زاده با اشاره به اقاریر صریح متهم در خصوص اتهامات تدلیس در معاملات دولتی و ارتشاء، از صدور قرار بازداشت موقت و همچنین تداوم تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن تمامی زوایا و ابعاد این ماجرا و دستگیری دیگر عوامل و ایادی مرتبط با این پرونده خبر داد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن هشدار به کسانی که در شرایط فعلی جنگ اقتصادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه ی دشمنان نظام و انقلاب با ارتکاب جرایم مالی موجبات تضییع حقوق عامه را فراهم می‌سازند؛ گفت: یقیناً به این قبیل جرایم با دقت و قاطعیت و البته با سرعت رسیدگی و بدون اغماض و مماشات با مرتکبین جرایم برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست اخبار تکمیلی متعاقباً به اطلاع افکار عمومی و رسانه‌ها خواهد رسید.

کد خبر 5372811

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی فساد مالی شهرستان جاجرم بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز پرستار روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها کرمانشاه سانحه تصادف خرم آباد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ سینه زنی، اجتماع عزاداران ، دسته روی، جلسات روضه خوانی و برگزاری یادواره شهدا در مساجد ،امام زادگان و تکایا در شهرها و روستاهای استان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی غرق در ماتم عزای صادق آل محمد
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند