Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:07:37 GMT

کشف30 تن چوب بلوط و زغال قاچاق در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۱۳۵

کشف30 تن چوب بلوط و زغال قاچاق در فلاورجان

30 تن چوب بلوط و زغال قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در فلاورجان کشف و ضبط شد .

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در این ارتباط گفت: ماموران انتظامی از دپوی مقدار زیادی چوب بلوط و زغال چوب بلوط قاچاق در یک کارگاه تولیدی مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: اکیپی از ماموران انتظامی و نمایندگان اداره منابع طببیعی از محل بازرسی کردند و موفق به کشف 30 تن چوب بلوط و زغال چوب بلوط قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش چوب بلوط و زغال های کشف شده را 11 میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: نیروی انتظامی با افرادی که برای سود بیشتر خود منابع طبیعی کشور را به تاراج می برند و به محیط زیست آسیب می رسانند برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان را نمی دهند.  

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: چوب بلوط و زغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان

به گزارش خبرآنلاین،رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901443

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند