Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:39:54 GMT

ثبات قیمت دلار در میانه کانال ۲۷ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۲۲۴

ثبات قیمت دلار در میانه کانال ۲۷ هزار تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت فروش یورو در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز نسبت به روز کاری گذشته با ۴۸ تومان کاهش، برابر با ۳۱ هزار و ۹۹۴ تومان بود.  

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۱ هزار و ۳۶۱ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۳۱۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۷ هزار و ۵۶۳ تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۹۰۳ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۱ هزار و ۱۸۳ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۷ هزار و ۸۴ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۳ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار از خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و در این محدوده نوسان داشت و در شهریورماه نرخ دلار نزولی یا ثابت بود. در ماه‌های گذشته نیز دلار گاهی در کانال ۲۶ هزار تومان رشد داشته و وارد محدوده قیمتی ۲۷ هزار تومان شد اما دوباره عقب‌گرد داشته است.  

نرخ دلار در هفته‌های گذشته دوباره از کانال ۲۶ هزار تومان عبور کرده و در میانه کانال ۲۷ هزار تومان نوسان داشت و از سه‌شنبه گذشته برای چند روز متوالی نرخ آن ثابت ماند. 

برچسب‌ها دلار بازار متشکل ارزی صرافی بانکی بازار ارز یورو سامانه نیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار بازار متشکل ارزی صرافی بانکی دلار بازار متشکل ارزی صرافی بانکی بازار ارز یورو سامانه نیما هزار تومان ۲۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد. - اخبار اقتصادی -

گزارش تصویری تسنیم از بازار دلار سبزه میدان حاکی از کاهش قیمت دلار به کانال 59 هزار است.دلالان سبزه میدان با پیش بینی ادامه کاهش قیمت دلار، معتقدند نرخ‌های تلگرامی موثق نیست و دلار به قیمت تلگرامی در بازار خریدار ندارد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست