Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:59:33 GMT

۴ مصدوم در پی انفجار یک ساختمان ۲ واحده در کارون

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۲۲۸

۴ مصدوم در پی انفجار یک ساختمان ۲ واحده در کارون

علی پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ظهر امروز شنبه نشت گاز در یک ساختمان دو واحده در خیابان غدیر منطقه کانتکس شهرستان کارون منجر به انفجار شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اعزام تیم‌های امداد و نجات به آن منطقه عنوان کرد: گزارش‌های اولیه تاکنون از مصدومیت ۴ نفر بر اثر این حادثه حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۶ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر متشکل از یک تیم واکنش سریع، دو تیم عملیات آواربرداری، یک تیم آنست، یک تیم از جمعیت هلال احمر اهواز و یک تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان کارون به منطقه اعزام شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: عملیات امداد و نجات در منطقه با همکاری دستگاه‌های امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس کماکان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5372817

منبع: مهر

کلیدواژه: علی پهلوان هلال احمر خوزستان شهرستان کارون انفجار گاز بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز پرستار روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها کرمانشاه سانحه تصادف خرم آباد جمعیت هلال احمر امداد و نجات یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده