Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اسبق باشگاه استقلال تهران در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، درباره وضعیت این تیم تهرانی توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شاهین صمدیان در میز هوادار «سلام تهران» با اشاره به صحبت‌های زیادی که درباره نود و هفتمین شهرآورد پایتخت مطرح شده است، اظهار داشت: جدا از حساسیت‌های کاذب درباره این بازی، شکل تیم‌ها در به دست‌ آوردن نتیجه و رضایت هواداران تعیین‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در وهله اول تلاش می‌کرد تا نبازد، به همین دلیل نتوانست آن طور که باید بازی کند.

وی با اشاره به شکل بازی استقلال در شهرآورد ۹۷، تصریح کرد: وقتی بازیکنی مثل وریا غفوری در زمین است، سمت راست استقلال فعال می‌شود و می‌توان تمرین‌هایی انجام داد تا بازیکن سمت چپ هم فعال و این تعادل در زمین حفظ شود. اگر تیمی دنبال موفقیت است، باید برنامه‌های مختلف و تنوع تاکتیک در حمله داشته باشد. استقلال نیازمند تعادل در جناحین و بازی در عمق است.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال با اشاره به میزبانی تیم پیکان از آبی‌پوشان پایتخت در بازی فردا (پنجشنبه ۱۸ آذر)، بیان داشت: با توجه به اینکه ۷ تیم اول جدول اختلاف امتیاز آنچنانی با یکدیگر ندارند، شانس بالا آمدن برای هر کدام وجود دارد. اگر شکل بازی استقلال مناسب باشد، هم شانس برد دارد و هم طرفدارانش راضی خواهند بود. البته باید در نظر داشت که پیکان دارای بازیکن‌های تاکتیکی و هماهنگ و دارای شکل بازی خوب است.

صمدیان با اشاره به ۲ بازیکن خارجی استقلال که می‌تواند با آنها موقعیت تیم‌های دیگر را به خطر بیندازد، تصریح کرد: ارسلان مطهری هافبک بهتری نسبت به صادقی، آزادی، رمضانی و حتی قاسم‌نژاد است‌. زمانی که کوین یامگا ۲ گل در بازی اول می‌زند، اما چند هفته گل‌زنی ندارد، می‌توان برای دقایقی فرصت را به ارسلان یا حتی بازیکن‌های جوان‌تر داد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به بازی پرسپولیس تهران در برابر تیم هوادار نیز گفت: پرسپولیس در ۶ سال اخیر شکل بازی خودش را به دست آورده است، به ویژه با برانکو که وحدت تیمی را شکل داد و یحیی گل‌محمدی که تفکراتش به برانکو نزدیک است. تیم هوادار هم ممکن است به صورت جرقه‌ای جلوی بازی پرسپولیس را بگیرد.

بازیکن پیشکسوت استقلال درباره بازی سپاهان با نفت آبادان نیز بیان داشت: با توجه به اینکه سپاهان بازی قبل را واگذار کرده است، با انگیزه قوی‌تر خواهد آمد. نتیجه فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما شانس برد سپاهان ۶۰ به ۴۰ است.

بازیکن سابق تیم فجر سپاسی با اشاره به دیدار گلگهر با پدیده، گفت: یکی از کارهای بزرگی که امیر قلعه‌نوعی انجام می‌دهد، این است که اول فصل بازیکنان را می‌بندد. با توجه به روحیه خوب گلگهر، پدیده بازی سختی خواهد داشت.

صمدیان درباره بازی آلومینیوم در برابر فجر سپاسی نیز گفت: خواسته من این است که فجر بازی موفق‌تری داشته باشد، اما آلومینیوم هم وضعیت خوبی دارد. امیدوارم کیفیت فوتبال ایران به جایی برسد که نشان دهیم از استعدادها به نحو احسن استفاده می‌شود.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران شاهین صمدیان استقلال تهران شاهین صمدیان شکل بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن

در یکی از دو دیدار بزرگ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و تراکتور در تبریز به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان می‌توانند امروز فاصله خود را با پرسپولیس افزایش دهند و حتی این احتمال نیز وجود دارد که این تیم صدر جدول را از دست بدهد.

به هر شکل، استقلال برای اینکه خیالش بابت حفظ صدر جدول رده‌بندی راحت باشد، نیازمند کسب پیروزی در این دیدار سخت و دشوار است و انتظار می‌رود که جواد نکونام نسبت به بازی قبل تیمش برابر شمس آذر، به‌جز تغییر اجباری در درون دروازه، با همان نفرات قبلی به میدان رود. باید دید خالدآبادی می تواند با عملکردش در این بازی حساس آبی ها را صدرنشین نگه دارد یا نه.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با تراکتور:
محمدرضا خالدآبادی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

کد خبر 848577 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گلر استقلال محبوب ماند
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند