Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در آستانه یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم استقلال مقابل سپاهان، هر دو تیم با کسب پیروزی در هفته نهم لیگ برتر به استقبال این مسابقه مهم رفتند. فرزاد حاتمی که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و استقلال را در کارنامه فوتبالی اش دارد در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال، انتقاداتی که از رودی ژستد کرده بود و با واکنش هواداران در فضای مجازی مواجه شد، همچنین تقابل این تیم با سپاهان حرف زد:

شرایط استقلال پس از پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

وقتی استقلال مقابل تیم گردن کلفتی مثل پیکان ۰-۳ برنده می‌شود مشخص می‌کند که تیم دست و پا بسته ای نبوده و توان کسب پیروزی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر من پیش از دربی از ژستد انتقاد کردم که البته عده‌ای در فضای مجازی به من ایراد گرفتند، به خاطر این بود که ژستد همچنان مشخص می کند نمی تواند هر توپی را به گل تبدیل کند. این مهاجم از آن دست فوروارد هایی است که باید یک پاس سادهِ ساده به او بدهند تا آن را تبدیل به گل کند. هوادار استقلال نباید از رودی ژستد توقع شق القمر داشته باشد. اگر ژستد یک مهاجم زهردار آنچنانی بود در همان اروپا می ماند. من انتقاد می کردم و همچنان سر حرفم هستم و مطمئن باشید این موضوع ثابت می شود.

چطور به این نتیجه رسیدید؟

در بازی دربی و همان صحنه خطای پنالتی، توپ کاملاً جلوی پای ژستد بود اما به جای آن که آن را بزند سایه اش را زد و بعد مدافع او را زد بدون توپ زد که البته صد در صد پنالتی بود.

اما ژستد در دیدار با پیکان بهتر ظاهر شد و با ضربه سر یک پاس گل به سیاوش یزدانی داد؟

کار سانتر فوروارد گل زدن است نه پاس گل دادن. آن هم در چهار بازی یک پاس گل؟ چه فایده ای دارد! استقلال باید فورواردی می‌آورد که مثل مامه تیام باشد. ژستد ۲۰ درصد تیام هم نیست. متأسفانه به دلیل نبود فوروارد در فوتبال ایران تیم ها مجبور می شوند که این قبیل بازیکنان را به خدمت بگیرند. شهریار مغانلو را ببینید، با یک نیم فصل حضور نه چندان موفق در پرسپولیس با دو برابر قیمت راهی سپاهان شد. فوروارد قد بلند در فوتبال زیاد است ولی هر گردی گردو نیست. در واقع فورواردهای امروز، خصوصیاتی که باید داشته باشند را ندارند. برای همین امسال ژستد وارد فوتبال ایران می‌شوند.

بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور می بینید؟

تیم محرم نویدکیا واقعا فوتبال بازی می‌کند. من بخش هایی از بازی آنها مقابل نفت آبادان را دیدم. موقعیت‌های خیلی زیادی داشتند که البته تبدیل به گل نکردند. نظم تیمی و مهره های سپاهان شرایط خوبی برای این تیم ایجاد کرده است. البته در نقطه مقابل باید گفت تیم فرهاد مجیدی هم خوب فوتبال بازی می کند و می تواند موقعیت های گل به وجود بیاورد اما اگر پنج مساوی متوالی در کارنامه اش ثبت شد به خاطر نبودن فوروارد زهردار بود وگرنه می‌توانست بردهای بیشتری کسب کند.

برنده این بازی از چه امتیازاتی برخوردار می‌شود؟

این مسابقه از جمله بازی‌های ۶ امتیازی است. اگر استقلال برنده شود قطعاً شرایط قهرمانی برای نیم‌فصل به اما و اگر سپرده خواهد شد اما مطمئن باشید سپاهان با پیروزی مقابل استقلال قطعاً قهرمان نیم فصل خواهد شد. پیروزی در این مسابقه برای هر یک از این دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

از اوضاع و احوال تیم خودتان (سایپا) در لیگ دسته یک چه خبر؟

من تازه از این بازی به مسابقات برمی گردم و مصدومیتم تمام شد. متاسفانه در چند بازی اخیر داوری ها به شدت علیه سایپا بوده و هر هفته بعد از بازی کارشناسان درباره خطاهای مشکوک به پنالتی که داور بازی نگرفته نظر می دهند و می گویند این پنالتی گرفته نشده یا آن پنالتی گرفته نشده! خب که چی؟ این ها که به درد سایپا نمی خورد. تعدد این اشتباهات تا حدی شک برانگیز است. البته امیدوارم اتفاقی بوده باشد. مجموعه سایپا و آقای اخباری سرمربی تیم در تلاش هستند تا بهترین نتایج برای این تیم رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرزاد حاتمی رودی ژستد فرهاد مجیدی استقلال رودی ژستد فرزاد حاتمی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم