Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، باتوجه به درخواست‌ فیلمسازان و اعضای صنوف سینمای مستند ایران، مبنی بر امکان دسترسی و فرصت بیشتر برای تماشای فیلم‌ها در خانه آنلاین جشنواره، دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» دسترسی به همه آثار بخش‌های مختلف ملی و بین‌الملل حاضر در این رویداد را از امروز شنبه ۲۰ آبان‌ماه، ساعت ۱۸ تا پایان جشنواره به ‌صورت کامل در خانه جشنواره آنلاین به آدرس irandocfest.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir فراهم کرده است.

این دسترسی فقط متعلق به آن دسته از اعضای صنوف، اهالی رسانه و صاحبان آثار (دوره‌های چهاردهم و پانزدهم) است که در پرتال جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

برای ورود به سامانه پس از ورود به سایت irandocfest.ir می‌بایست گزینه خانه جشنواره را انتخاب نموده و سپس با وارد کردن نام کاربری (ایمیل آدرس) و رمز عبور وارد خانه جشنواره شد. همچنین در صورت فراموشی رمز عبور، امکان بازیابی رمز عبور از طریق پیامک فراهم است.

همچنین امکان شرکت در نظرسنجی برای انتخاب بهترین مستند این دوره از نگاه تماشاگران، فقط در این سامانه فعال است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از ۱۸ آذرماه شروع شده و تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمد حمیدی مقدم جشنواره سینما حقیقت مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمد حمیدی مقدم جشنواره سینما حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمد حمیدی مقدم جشنواره سینما حقیقت مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین