Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات نهادها باید پیوست فرهنگی داشته باشد گفت: طرح و برنامه‌ای موفق است که دارای این پیوست باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و جدیت امام جمعه سمنان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده تمامی برنامه‌ها و طرح‌هایی که دارای پیوست فرهنگی بوده‌اند تاکنون موفق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: تمامی اقدامات، برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف نهادها و سازمان‌های مختلف باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

استاندار سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه در شورای فرهنگ عمومی مصوبات و وظایف فرهنگی تدوین و تعریف می‌شود، بنابراین همه مکلف هستیم که نسبت به این وظایف و مصوباتی که برای دستگاه‌های اجرایی تعریف می‌شود پایبند باشیم و به آن عمل کنیم.

هاشمی با اشاره به فعال شدن کارگروهی برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در بحث رعایت امور فرهنگی، دینی و عفاف و حجاب بیان کرد: کارکنان دولت باید در رفتار، گفتار، پوشش و منش الگویی برای دیگر افراد جامعه و برای تمام کشور باشند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از جمله مهم‌ترین وظایف دینی عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اجرا و عملیاتی کردن وظایف فرهنگی محول و مصوب شده اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی و وجود ظرفیت‌های فنی آموزشی و فرهنگی در این استان گفت: استان سمنان به عنوان پایلوت و استانی الگو در حوزه حجاب و عفاف برای سراسر کشور معرفی شود.

امام جمعه رشت: مسائل اقتصادی و سیاسی جامعه مبتنی بر پیوست فرهنگی باشدفرایندهای طولانی اداری مانع اصلی اقتصاد مقاومتی؛ پیوست فرهنگی برای هر پروژه تعریف شوددستگاه‌های دولتی و اجرایی ‌"پیوست فرهنگی" را عملیاتی کنند

هاشمی تأکید کرد: طرح پیشنهادی حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی با هدف توسعه فرهنگ نهضت تفسیر قرآن کریم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان عملیاتی شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی پیوست فرهنگی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دل‌بوسکه به این ترتیب کسی خواهد بود که بر عملکرد فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه های آینده نظارت خواهد کرد. 

بعد از برکناری لوئیس روبیالس و جنجالی های اخیر در مورد واگذاری میزبانی سوپرجام اسپانیا به عربستان، پلیس به دفاتر فدراسیون یورش برد و چندین نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. مسئله ای که به دخالت دولت منجر شد و فیفا و یوفا نیز سریعا به اسپانیا هشدار دادند.

امروز آلگریا واگذاری کمیته نظارت به یک چهره مشهور فوتبالی را تایید کرد تا از فشار یوفا کاسته شود: «هفته گذشته ما کمیسیون نظارت بر فدراسیون را ایجاد کردیم. یک نهاد سرپرستی و نظارتی که سه هدف دارد. اول، نمایندگی فوتبال اسپانیا دوم، اطمینان از شفافیت و عملکرد خوب در روند انتخابات پیش رو و سوم، موفقیت در برابر چالش هایی که فوتبال اسپانیا در پیش دارد، جام ملت های اروپا، بازی های المپیک و جام جهانی 2030، من افتخار دارم ویسنته که دل بوسکه را به عنوان رئیس این نهاد اعلام کنم.»

دل بوسکه، چهره ای محبوب و مردمی، سال ها مربی و بازیکن رئال بود و با این تیم به افتخارات داخلی و بین‌المللی زیادی رسید (از جمله دو لیگ قهرمانان). او اسپانیا را نیز قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 کرد. 

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی