Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد میرزابیگی، در برنامه بسته پیشنهادی شبکه دو سیما، گفت: آقای رئیس جمهور با هر سه موضوع فوق العاده خاص، اجرای تعرفه ها و تغییر وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی موافقت کرد.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص زمان اجرایی شدن وعده های پرستاری، افزود: رئیس جمهور معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری را مامور کرد تا با همکاری سازمان نظام پرستاری و سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت این سه موضوع یعنی فوق العاده خاص که این روزها به شدت مورد مطالبه جامعه پرستاری است و همچنین تغییر وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و آنها که در ایام کرونا تمدید طرح بودند و همچنین اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزابیگی گفت: رئیس جمهور مأموریت داد تا با تشکیل کمیته ای این موضوعات تا نتیجه کامل دنبال شود.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1581782

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سلامت پرستار سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان صدا و سیما در مورد جلوگیری از پخش سریال «حشاشین» در شبکه نمایش خانگی توضیحاتی ارائه کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره تبلیغات انتخاباتی نامزدها برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در رسانه ملی گفت: مناظره‌ها ضبط شده و ان‌شاالله از روزی که تبلیغات رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس شروع شود پخش خواهد شد.

وی افزود: در صدا و سیمای استانی ما و علاوه بر تبلیغات تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای که هر نامزد مثل دوره خواهد داشت، مناظره هم بین نامزدها ان شاء الله پخش خواهد شد که این روزها در حال ضبط است و فکر می‌کنم تقریباً در تمام مراکز استانی ما دیگر برنامه‌های ضبط مناظره تمام شده باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره نمره این سازمان در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب گفت: نمره قطعاً خیلی بالایی نخواهد بود نه به دلیل اینکه اقدامی نشده اقدامات زیادی شده منتها چون حجم این مسئله و این درگیری به معنی فراگیری موضوع در سطح جامعه مهم است که هم عمق فرهنگی دارد هم عمق تاریخی دارد هم عمق اجتماعی دارد و فراگیری آن بسیار زیاد هست کارهای بسیار بیشتری باید انجام شود. اما قطعاً باید کارهای بیشتری شود و برنامه‌های صدا و سیما هم آماده شده که قابل ارائه است و ان شاء الله در آینده هم به حجم این برنامه هم به لحاظ کمی و هم کیفی اضافه خواهد شد.

وی یادآور شد: مهمترین برنامه‌های ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی در واقع کنشگری عفیفانه زن مسلمان، ارائه نمونه‌های بسیار موفق کنشگری زنان مسلمان هم در ایران و هم در کشورهای مختلف و اینکه حجاب عاملی برای نقش آفرینی بیشتر زنان در امور اجتماعی است  و مقایسه آنچه که حجاب به عنوان یک امکان به زنان برای نقش آفرینی بیشتر اعطا می‌کند و مقایسه با نقشی که در جوامع غربی برای زن دیده شده و نگاه ابزاری که به زن در این جوامع نمی‌شود و علاوه بر آن ابعاد احکامی و تعبدی حجاب و عفاف هم در برنامه‌های مختلف تهیه شده این روزها در حال پخش است عرض کردم در سطح مطلوب نیست اما داریم تلاش می‌کنیم که انشالله هم کمی و هم کیفی بهبود پیدا کند.

جبلی در مورد وضعیت بسته شدن دفتر صدا و سیما در آذربایجان گفت: اطلاعات به روز ندارم اطلاع دارم از سال‌های پیش با توجه به محدودیت‌هایی که برای صدا و سیما و بقیه نهادهای فرهنگی در جمهوری آذربایجان پیش آمده بود برای دفتر هم صدا و سیما محدودیت‌های پیش آمده بود که جاهای دیگه هم هست اطلاع به روز ندارم اما باید تلاش بکنیم از طریق وزارت محترم امور خارجه که محدودیت برداشته شود.

وی درباره حذف سریال حشاشین از شبکه نمایش خانگی گفت: بله ساترا مسئولیت دارد که جلوی هر آنچه که محتوای تحریف شده است و به فهم و درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد، باید تنظیم‌گری و نظارت کند، به نظر ما سریال حشاشین سریالی است که همانطور که ساترا هم در بیانیه‌اش گفت بر اساس واقعیت‌های اتفاق افتاده نیست بلکه بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده به همین خاطر هم ساترا برای پخشش به سکوها تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند.

جبلی در پاسخ به این سوال که تکلیف معاونت سیاسی سازمان به کجا رسیده صاحبی فعالیتش ادامه می‌دهد یا فرد دیگری خواهد آمد، گفت: این به تصمیمات داخلی سازمان مربوط می شود و در حال بررسی هستیم.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی