Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر وی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و نظرات دریافتی، مردم و انقلابیون از استاندار سمنان راضی و از عملکرد او خوشحال هستند و فعالیت‌های آقای استاندار، امیدی را در دل نیروهای انقلابی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «اتحاد»، امروز شرط توفیق است و باید با عنایت به این مسأله، امور را پیش برد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید از ظرفیت نیروهایی که می‌توانند به دولت و مردم خدمت کنند، به‌خوبی استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به ارتباط مناسب نیروهای انقلابی در استان سمنان و ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر اظهار کرد: مردم امروز به‌شدت به تلاش و اتحاد مسؤولان نیاز دارند و باید با همکاری یکدیگر مشکلات را از پیش پای مردم برداشت.

وی همچنین با اشاره به تلا‌ش‌های استاندار سمنان از زمان انتصاب تاکنون گفت: ارتباط مناسبی بین نیروهای انقلابی و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیده می‌شود که این امر، کارها را تسهیل می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استاندار سمنان اتحاد حداد عادل استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با «داعش» بازداشت کردند.

وی گفت که این بازداشت‌ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور ترکیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشور خود با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم