Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص گفت: پس از ۲ سال که مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضا و بیماری های خاص در رشته‌های تنیس روی میز و دوومیدانی برگزار شد، با افت شدید رکورد ورزشکاران مواجه بودیم. مسعود محمدی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه پس از ۲ سال مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضا و بیماریهای خاص در شرایطی در رشته‌های تنیس روی میز و دوومیدانی زنان و مردان برگزار شد که ورزشکاران به دلیل نداشتن تمرینات کافی و عدم آمادگی از لحاظ بدنی با افت شدید رکورد مواجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پیوند اعضا در رشته‌های اسکواش، بدمینتون، پتانک و دارت، ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در تهران خبر داد و افزود: هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پس از ۲ سال در رشته های مختلف پیوند اعضا و بیماریهای خاص، شناسایی نفرات برتر و آماده سازی آنها برای شرکت در مسابقات جهانی استرالیا در سال ۲۰۲۳ است که البته هنوز استرالیا به ما اعلام نکرده که این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر؟ سال گذشته نیز این مسابقات قرار بود در آمریکا برگزار شود که به دلیل کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص تصریح کرد: در شرایطی که استرالیا به ما اعلام کند مسابقات جهانی برگزار می‌شود، اواخر بهمن اقدام به برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های فوق خواهیم کرد، در غیر این صورت ضرورتی برای برگزاری اردوهای تیم ملی نیست.

وی پیرامون این پرسش که ایا تصور نمی‌کنید عدم برگزاری اردوهای تیم ملی سبب رها شدن ورزشکاران پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور شود، خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای تیم ملی هزینه بر است و در صورتی که مسابقات جهانی برگزار نشود، نیازی به برگزاری اردو نیست، میزبان اگر این اطمینان را به ما بدهد که مسابقات جهانی برگزار می‌شود طی چند ماه می‌توانیم ورزشکاران را از لحاظ بدنی و تکنیکی و تاکتیکی به آمادگی مطلوب برسانیم و دوباره جایگاه سومی خود را که در مسابقات جهانی انگلیس کسب کرده بودیم، تکرار کنیم.

محمدی زاده در پایان گفت: در مسابقات قهرمانی کشور هر چند رکوردهای خوبی به ثبت نرسید و ورزشکاران از لحاظ بدنی آماده نبودند، اما ورزشکاران انگیزه بالایی داشتند و رقابت های خوبی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی کشور برگزاری اردوهای تیم برگزاری مسابقات مسابقات جهانی پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان