Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم، در این آیین پس از اجرای سخنرانی و برنامه‌های مختلف از جمله اجرای گروه سرود میثاق، مدیحه‌سرایی، اجرای جُنگ شادی و پخش کلیپ، از خانواده شهیدان کادر درمان و پرستاران نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش با حضور مسئولان اوقاف و برخی از مدیران استان، از خانواده‌های دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، شهید حسین جوهری، نخستین شهید کادر درمان، شهیده طاهره اسماعیلی، شهیده اعظم نجفی، شهیده فاطمه فیروزی، شهید تقی رزاقی، شهید سید اسماعیل فاتحی، شهید  محمد پهلوانی، شهید محمد رضا قاسمی، شهید علی صفرلو و شهید احمد سلیم آبادی با اهدای لوح تجلیل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تجلیل از پرستاران نمونه مراکز مختلف درمانی استان و فعالان بسیج جامعه پزشکی طرح شهید رهنمون نیز ازدیگر بخش های این آیین بود.

طرح شهید رهنمون از جمله برنامه‌های اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان است که در قالب تامین داروی رایگان برای نیازمندان از محل عواید موقوفه‌ها و ویزیت رایگان آنها با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان قم اجرایی می‌شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تجلیل قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تجلیل قم سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تجلیل قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد