Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم غنی زاده  روز شز نبه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان‌ خاتم الانبیا (ص) سلماس که به مناسبت روز پرستار برگزار شد، اظهار داشت: باید به پاس قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی سر تعظیم  فرود ‌آورد زیرا پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت ‌فرسایی است که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کریم طباطبایی امام جمعه سلماس نیز در این آیین گفت: پرستاری یکی از شغل‌های سخت و زیان آور بوده و کار این قشر دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی در پیشگاه خداوند است.

وی افزود: پرستاران با الگو قراردادن زندگانی حضرت زینب (س) در خط مقدم خدمت‌رسانی به بیماران رنجور قرار دارند و کار آنها از نظر سختی قابل قیاس با بیشتر شغل‌های رایج جامعه نیست.

رییس شبکه بهداشت سلماس هم در این مراسم گفت: درمانگاه خیرین روستای شکریازی با ۴۰ درصد وبیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با ۳۰ درصد پیشرفت جزو ضروری ترین طرحهای نیمه تمام بهداشتی ودرمانی دراین شهراستان است.

حمیدرضا جباری افزود: مشارکت خیرین در این شهرستان با مراکزدرمانی وبهداشتی به ویژه در زمان شیوع کرونا چشمگیربوده و امسال بیش ازسه میلیارد تومان نیازهای مراکزدرمانی وبهداشتی توسط خیرین تامین شده است .

وی اضافه کرد: در این شهرستان ۸۶ درصد افراد بالای ۱۲ سال واکسینه شده و دراین شهرستان ۱۹ پایکاه ثابت وسیاردرروستاهای دورافتاده اقدام به تزریق واکسن می کنند.

در ایران روز ولادت حضرت زینب (س) که پنجم جمادی الاول است به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی روز پرستار سلماس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی روز پرستار سلماس آذربایجان غربی روز پرستار سلماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار