Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:27:10 GMT

دختر ووشو کار بوکانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۱۷۲

دختر ووشو کار بوکانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

سلیمان سواره روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: "نگین شریفی"  تالوکار بوکانی در بخش مبارزات با دریافت نشان برنز و کسب مقام سوم، موفق به کسب یک سهمیه با ارزش حضور در اردوی تیم ملی ووشو بانوان کشور شد.

وی با بیان اینکه این اردو جهت اعزام به مسابقات ۲۰۲۲ هانگژو چین برگزار شد، افزود: خانم شریفی، در وزن منفی ۷۰ کیلو گرم،مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته ووشو موفق به کسب مقام سوم کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش وجوانان بوکان ادامه داد: در وزن منفی ۷۰ کیلو گرم "اوین مرادی" از کرمانشاه به مقام نخست دست یافت و خانها" یاسمین باقرزاده" از مازندارن در رده دوم  و "راحله سیاوشی "از همدان و "نگین شریفی "از آذربایجان غربی شهرستان بوکان به صورت مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند.

سواره اضافه کرد: مسابقات ووشو بانوان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در ۲ بخش تالو و ساندا در جزیره قشم برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات ووشو آقایان نیز در رده سنی بزرگسالان در بخش ساندا و تالو در جزیره قشم هشتم آذرماه به کار خود پایان داد.

رییس اداره ورزش وجوانان بوکان گفت: "نگین شریفی" از شاگران خانم "عبداله بیگی " مربی ووشو است که در هفته گذشته در استان مقام اول را کسب نمود و هم اکنون به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

بوکان از قطب های مهم ورزشی در آذربایجانغربی به شمار میرود.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ووشو بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو اردوی تیم ملی آذربایجان غربی فدراسیون ووشو اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ووشو بوکان اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند