Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی محمدحسین بهشتی را به عنوان رییس  هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت منصوب کرد.

در حکم معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خطاب به رییس هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت آمده است: «از شما انتظار می رود تلاش کنید با ساماندهی کمیته اجرایی و با بهره‌گیری از همه توانمندی‌های موجود در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی کشور شاهد توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور از طریق ایجاد کشش بازار و حمایت از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محمدحسین بهشتی رییس مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که با این حکم، ریاست نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت را نیز به عهده گرفت.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین در این حکم از خدمات ارزنده پیمان صالحی رییس هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت تشکر کرد.

پیمان صالحی روز گذشته از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان معاون پژوهشی این وزارتخانه منصوب شد.

نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت " که به همت معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای سیاست‌های کلان تقویت اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود، با حمایت از صنعتگران، پژوهشگران و فناوران کشور برای بومی‌سازی فناوری ساخت تجهیزات وارداتی، توانسته است به عرضه و فروش قابل‌توجه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی پیشرفته و دانش‌بنیان در کشور کمک شایانی کند.

برچسب‌ها نمایشگاه ایران ساخت سورنا ستاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه ایران ساخت سورنا ستاری نمایشگاه ایران ساخت سورنا ستاری دانش بنیان ها نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت فناوری ریاست جمهوری علمی و فناوری معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی

به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، شهروز همتی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره امسال از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود که در این کنگره، ۲۵ محور علمی وجود دارد و ۴۵کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این کنگره و در بخش نمایشگاهی، بیش از ۲۰۰ شرکت تولید کننده و دانش بنیان حضور دارند .

همتی بیان کرد: هرسال کنگره یک رویکرد اصلی دارد ودر سنوات گذشته رویکرد اصلی کنگره کرونا  هوش مصنوعی بوده است، اما امسال نقش ومحوری کنگره، نقش آزمایشگاه‌ها در نظام سلامت است.

وی ادامه داد: مطالب علمی در کارگاه‌ها براساس نیازسنجی‌ها ارائه می‌شود و پیش بینی می‌شود ۸ هزار نفر از کنگره امسال بازدید کنند و ۳۵۰۰ نفر تاکنون در بخش علمی ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش مخاطب شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • دستاوردهای عملیات‌ وعده صادق ‌در عرصه علم و فناوری چه بود؟
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳