Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین المللی پارالمپیک با توجه به عملکرد ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، نامزد‌های برترین ورزشکار زن، برترین ورزشکار مرد، برترین تیم، بهترین شروع ورزشکار زن، بهترین شروع ورزشکار مرد و برترین داور را معرفی کردند.
در همین راستا، تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران که موفق شد با غلبه بر روسیه در دیدار نهائی، هفتمین عنوان قهرمانیش در بازی‌های پارالمپیک را در کارنامه خود ثبت کند، در بین سه نامزد معرفی شده در بخش برترین تیم‌های توکیو ۲۰۲۰ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۱۹۹۷ در بازی‌های آتلانتا این اولین باری بود که دیدار فینال والیبال نشسته بین ایران و تیمی غیر از بوسنی و هرزه گوین برگزار شده است. در این دیدار، مرتضی مهرزاد توانست با کسب ۲۸ امتیاز نقش پر رنگی در پیروزی تیمش مقابل روسیه ایفا کند.
در بخش برترین تیم، تیم راگبی با ویلچر انگلستان و والیبال نشسته آمریکا دیگر رقیبال ایران هستند.
برترین‌های هر بخش در تاریخ ۲۵ آذر طی یک مراسم آنلاین که از طریق یوتیوب و فیسبوک کمیته بین المللی پارالمپیک پخش خواهد شد، اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا