Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آستان نیوز، محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با تقدیر از حضور خیران هفت استان در جشن گلریزان گفت: بنیاد کرامت رضوی، ارائه خدمات به محرومان و نیازمندان را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و بخش قابل توجه این خدمت از محل نذورات مردمی و همچنین مشارکت خیران به سرانجام می‌رسد.

او گفت: بنیاد کرامت رضوی در حوزه‌های مختلف از جمله سلامت، جهیزیه زوجین جوان، آموزش‌های خانواده، کمک به تحصیل، زیرساخت‌های ضروری مناطق محروم، کمک‌رسانی در حوادث و بحران‌های طبیعی و همچنین خدمت به زائران در اربعین حسینی، در کنار مردم و به ویژه اقشار محروم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

لطف امام هشتم که بازهم شامل حال زندانیان خراسان رضوی شد

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با بیان مصداقی از اقدامات این بنیاد با مشارکت خیرین گفت: با تاکید تولیت آستان قدس رضوی، از آغاز شیوع کرونا در قالب طرحی با همراهی شبکه خادمیاران رضوی و با مشارکت نیکوکاران کل کشور با عنوان «سفره مهربانی» ۵۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تهیه و بین اقشار بی‌بضاعت توزیع شد.

شناسایی ۱۳۷ بانونی زندانی

استادآقا به طرح «نذر امام (ع)» هم اشاره کرد و گفت: از دو ماه قبل طرح آزادی زنان و مادران نیازمند زندانی جرایم غیر عمد در سراسر کشور را آغاز کردیم که تاکنون به همت مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و با کمک ستاد ملی دیه و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، ۱۳۷ خانم در ۲۵ استان شناسایی و معرفی شدند تا با چراغی که شما خیرین روشن می‌کنید و با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، بتوانیم تعدادی از آن‌ها را آزاد کنیم و این کار خداپسندانه را برای آزادی سایر آن‌ها نیز ادامه دهیم.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: هیچ کدام از این بانوان مجرم نیستند بلکه همه آن‌ها به خاطر مشکلات اقتصادی، ورشکستگی و گرفتاری‌های خانوادگی دچار بحران شده‌اند و روانه زندان شده‌اند که باید کمک کنیم این مادران را به خانه‌هایشان بازگردانیم.

او گفت: خیران سراسر کشور که می‌خواهند در این طرح مشارکت داشته باشند، می‌توانند از طریق شماره تلفن ملی ۱۳۸ اطلاعات لازم را کسب کرده و در پویش آزادسازی مادران نیازمند در بند، سهیم شوند.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان نذر امام رضا بنیاد کرامت رضوی بنیاد کرامت رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

کد خبر 6097078

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم