Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:20:03 GMT

پایان ماجرای طارمی - دراگان اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۴۳۵

پایان ماجرای طارمی - دراگان اسکوچیچ

به نظر می‌رسد ماجرای ستاره تیم ملی و سرمربی آن پایان یافته و باید در انتظار دعوت دوباره طارمی به اردوی تیم ملی در ادامه مسیر بود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که بعد از موضع‌گیری درباره سرمربی تیم ملی و یک توئیت از سوی دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی برای دو دیدار مقابل لبنان و سوریه دعوت نشده بود، اکنون به این اختلافات پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماجرا از جایی آغاز شده بود که دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با یکی از نشریات کرواسی به بحث تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی اشاره کرده بود و در ادامه این ماجرا با واکنش ستاره ایرانی تیم پورتو همراه شد. انتشار یک توئیت از سوی مهدی طارمی و واکنش نسبت به این موضوع باعث شد تا دراگان اسکوچیچ در راستای دیسیلین خود در قبال این موضع‌گیری، از مهدی طارمی برای اردوی تیم ملی دعوت به عمل نیاورد و او یکی از غایبان سرشناس ایران برابر لبنان و سوریه لقب گرفت.

 

هرچند تیم ملی با دستیابی به برد مقابل هر دو حریف خود در غیاب مهدی طارمی اکنون از بالاترین شانس برای حضور در جام جهانی برخوردار است، اما بازگشت دوباره مهدی طارمی به اردوی تیم ملی می‌تواند یک اتفاق مهم در مسیر دستیابی به این جواز تلقی شود. اتفاقی که بعد از این اردو بارها به آن اشاره شده بود و گفته می‌شد خط خوردن طارمی تنها به این اردو مربوط بوده و در ادامه شرایط همکاری طرفین بار دیگر شکل خواهد گرفت.

 

سرمربی تیم ملی پیش از این مهدی طارمی را فالو کرده بود.

 

سرچ در بین فالووینگ های مهدی طارمی نشان می دهد که او تا امروز سرمربی کروات تیم ملی را فالو نکرده بود.

 

مهدی طارمی بعد از گفتگویی که امروز با سرمربی کروات تیم ملی داشت، او را فالو کرده تا مشخص شود اختلافات تمام شده است.

 

 

اکنون اما مهدی طارمی در گفتگویی تلفنی با سرمربی تیم ملی به حواشی‌ها و اختلاف‌ها پایان داده است. در این گفتگو طرفین ماجرا را در نهایت پایان دادند و با این شرایط به نظر می‌رسد باید در انتظار بازگشت ستاره ایرانی تیم پورتو به اردوی تیم ملی بود.

 

نکته جالب توجه در پایان این گفتگو این بود که مهدی طارمی در صفحه شخصی خود دراگان اسکوچیچ را فالو کرد. مهدی طارمی که پیش از این دراگان اسکوچیچ را در بین دنبال شوندگان خود نداشت، در پایان این گفتگوی تلفنی و پایان دادن ماجرای اختلاف بین خود و سرمربی تیم ملی، او را فالو کرد تا این ماجرا به این شکل تمام شود. دراگان اسکوچیچ البته مهاجم ایرانی پورتو را پیش از این فالو کرده بود.

مهدی طارمی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ سرمربی اردوی تیم ملی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

حال شنیده ها حاکی از آن است که هیئت مدیره قصد دارد بین سعید آذری و آجرلو یک نفر را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901925

دیگر خبرها

  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!