Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد و نتایج جالب توجهی هم رقم خورد. در این هفته ۲۱ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و هیچ مسابقه‌ای با تساوی بدون گل تمام نشد که برای لیگ برتر ایران اتفاق بسیار خوبی است.

در ترکیب منتخب شاهد حضور نمایندگان هشت تیم هستیم که در این بین استقلال با چهار سهمیه گوی سبقت را از بقیه تیم‌ها ربوده و ۳۳ درصد نفرات حاضر در تیم منتخب را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلر: احمد گوهری(صنعت نفت):

با وجود اینکه یک گل خورد و دو بار هم تیر دروازه‌اش به لرزه درآمد، بارها مانع فروپاشی دروازه صنعت نفت شد و اگر نبود نتیجه دیدار سپاهان و صنعت می‌توانست بسیار سنگین شده و با نتیجه یک بر صفر به اتمام نرسد. در این هفته علیرضا حقیقی نیز عملکرد بسیار خوبی داشت.

مدافعان: سیاوش یزدانی(استقلال)، محمد دانشگر(استقلال)، سعادت حردانی(فولاد)

هم سیاوش یزدانی و هم محمد دانشگر موفق به گلزنی شده و صرف نظر از گلی که به ثمر رساندند در خط دفاعی بدون اشتباه وظایف خود را انجام دادند. یزدانی در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و دانشگر نیز با حداقل اشتباه جای ثابتی در ترکیب پیدا کرده است. در کنار دو بازیکن استقلال باید به سعادت حردانی هم اشاره کنیم؛ مدافع کناری فولاد که مقابل نساجی چه در فاز تهاجمی و چه در کارهای تدافعی بازیکنی زبده و کارآمد بود.

هافبک‌ها: زبیر نیک‌نفس(استقلال)، یاسین سلمانی(سپاهان)، امید عالیشاه(پرسپولیس)، محسن آذرباد(مس رفسنجان)، محمود قائد رحمتی(آلومینیوم)

زبیر نیک‌نفس دیگر نماینده تیم استقلال در ترکیب منتخب است. او از فرصت به وجود آمده برای بازی کردن در ترکیب اصلی به نحو احسن استفاده کرد و توانست جای خالی آرش رضاوند را به بهترین شکل پر کند. نیک‌نفس یک پاس گل هم در این دیدار ارسال کرد.

یاسین سلمانی در لیگ بیست و یکم فروغ مورد انتظار را نداشت اما مقابل صنعت نفت خودنمایی کرد. هم یک گل زیبا به ثمر رساند و هم چند بار مدافعین تیم آبادانی را به هم ریخت و به تیمش در مسیر گلزنی کمک کرد. بدون تردید محرم نویدکیا در حضور سلمانیِ آماده می‌تواند بهتر به سمت قهرمانی حرکت کند.

امید عالیشاه در شب پرانتقاد پرسپولیس یکی از بهترین‌ها بود. او طبق آمار متریکا هفت پاس کلیدی داد، یک پاس گل ارسال کرد و پنج خطا از بازیکنان حریف گرفت و بهترین بازیکن دیدار با هوادار بود.

از محسن آذرباد هم باید یاد کنیم. بازیکن ۳۲ ساله مس رفسنجان که در این فصل با بازوبند کاپیتانی خوش درخشیده و یکی از ارکان اصلی مس بوده است. آذرباد مقابل تراکتور دو پاس گل داد تا مشخص شود تعریف و تمجیدهایی که در چند سال اخیر از او در لیگ یک می‌شد، بیراه نبوده است.

و در نهایت محمود قائد رحمتی. زننده گل سه امتیازی آلومینیوم به فجرسپاسی که در درست‌ترین زمان ممکن برای زدن توپ برگشتی اقدام کرد. او در حالی اولین گل خود در این فصل را به ثمر رساند که بیشترین میل را برای گلزنی در ترکیب تیمش داشت.

مهاجمان: رضا شکاری(گل گهر سیرجان)، مجید علیاری(مس رفسنجان)

امیر قلعه‌نویی از رضا شکاری در پست مهاجم نوک استفاده کرد و جواب هم گرفت. بازیکن جوان تیم سیرجانی هم یک پاس گل داد و هم یک گل زد تا در متن کامبک شیرین تیمش مقابل پدیده‌ قعر جدولی قرار بگیرد. در کنار شکاری باید به مهاجم دیگر تیم کرمانی یعنی مجید علیاری هم اشاره داشته باشیم. بازیکنی که در تیم مس به عنوان مهاجم سایه انجام وظیفه کرده و توانست با یک ضربه سر غیر قابل مهار دروازه تراکتور را باز کرده و تیمش را در مسیر پیروزی قرار دهد.

سرمربی: فرهاد مجیدی(استقلال)

فرهاد مجیدی پس از پنج هفته بدون برد که همراه با تساوی بود و تیمش نیز نمایش دلچسبی نداشت، در این هفته توانست پیکان را در دستگردی با سه گل از پیش رو برداشته و در جدول شرایط خوبی پیدا کند. تیم فرهاد مجیدی در تمام ۹۰ دقیقه‌ دیدار با پیکان تیم برتر میدان و مستحق پیروزی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سیاوش یزدانی آلومینیوم رضا شکاری فرهاد مجیدی آلومینیوم استقلال امید عالیشاه امیرقلعه نویی باشگاه پرسپولیس رضا شکاری سیاوش یزدانی فرهاد مجیدی محمد دانشگر پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی

کورس سهمیه و بقا در یک بازی ادامه خواهد داشت. 

طرفداری | ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. 

اطلاعات بازی ناتینگهام فارست و منچسترسیتی بستر مسابقه: هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 (28 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه سیتی گراند داوران: سایمون هوپر (داور اصلی) - پیتر بنکس (داور وار) ترکیب اولیه ناتینگهام فارست و منچسترسیتی  ناتینگهام فارست (1-4-5): سلز | ویلیامز، نیاکاته، موریلو، بولی، آینا | الانگا، دنیلو، گیبس وایت، هادسون اودوی | وود منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، دوکو، گریلیش | آلوارز 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!