Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس هشدار داد، موارد ابتلا به سویه امیکرون در انگلیس ممکن است تا کمتر از سه هفته دیگر به رقم یک میلیون برسد. 

براساس داده‌های موجود، یک‌شنبه هفته گذشته ۸۶ مورد ابتلا به سویه جدید کرونا به ثبت رسید و با این حساب، انگلیس تنها در یک روز جهش ۵۰ درصدی موارد ابتلا به امیکرون را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر  انگلیس در راستای مقابله با سویه جدید کرونا اعلام کرد افراد بایستی در مغازه ها، و وسائل حمل و نقل عمومی ماسک بزنند و در صورتی که افراد با سویه جدید کرونا در تماس بوده‌اند صرف نظر از وضعیت تزریق واکسن شان بایستی ۱۰ روز قرنطینه شوند.

کریس ویتی، مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس می‌گوید میزان بستری شدن کووید در بیمارستان قبل از کریسمس به سرعت افزایش می‌یابد و ممکن است تا سال جدید به ۱۰۰۰ نفر در روز برسد. گروه مشاوران علمی دولت در مواقع اضطراری (Sage)  تخمین می‌زند، شمار افرادی که روزانه در بیمارستان بستری می‌شوند به ۲ هزار نفر نیز برسد. 

تاکنون، ۵۶۸ مورد ابتلا به امیکرون در انگلیس شناسایی شده است. آژانس امنیت بهداشتی انگلیس تخمین می‌زند که تعداد عفونت‌ها تقریباً ۲۰ برابر بیشتر از تعداد موارد تأیید شده است و بنابراین تعداد فعلی عفونت‌ها احتمالاً نزدیک به ۱۰ هزار مورد است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

 

به گزارش سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفتگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • اصرار عجیب نتانیاهو برای جنگ: هیچ توافقی را نخواهم پذیرفت
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است