Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:18:32 GMT

وضعیت جمال شورجه پس از عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۶۵۱

وضعیت جمال شورجه پس از عمل جراحی

تهیه‌کننده سریال «حضرت موسی (ع)» با بیان اینکه این که جمال شورجه به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است، وضعیت فعلی این کارگردان را مساعد توصیف کرد.

احمد میرعلایی از دوستان جمال شورجه در گفت و گویی با ایسنا درباره ی وضعیت جسمی فعلی جمال شورجه به ایسنا توضیح داد: این عمل که ترمیمی و مربوط به جمجه سر ایشان بود در بیمارستان لاله با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایشان چند روزی در آی سی یو بستری بودند و در حال حاضر در منزل دوره نقاهت را می گذرانند. خدا را شکر حالشان خوب است و این عمل جراحی در روند بهبودی شان تاثیر مثبتی گذاشته است و در حال حاضر ادامه دوره درمان از جمله فیزیوتراپی را در منزل اجام می دهند.

فیلم‌نامه سریال «حضرت موسی (ع)» را مرحوم فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال «یوسف پیامبر (ع)» نوشته است که بعد از درگذشت او، جمال شورجه مسئولیت ادامه کار او و کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» بر عهده گرفت، اما به دلیل بیماری که برای شورجه هم در ادامه این مسیر به وجود آمد، قرار شد کارگردانی جدید مسئولیت کار را بر عهده گیرد و در نهایت ابراهیم حاتمی‌کیا انتخاب شد.

جمال شورجه، فیلم‌هایی همچون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمال شورجه جمال شورجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرهونی پنج شنبه شب در مراسم یادواره شهید حسن محمد زاده در شهر خورموج اظهار داشت: اگر می‌خواهید نزد خدا محبوب شوید در مسیر شهدا حرکت کنید و اگر در این مسیر حرکت کردید خدا شما را نزد مردم عزیز می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی با بیان اینکه شهدا فردای قیامت می‌توانند آبرو داری و شفاعت کنند، افزود: یاد شهید کردن تنها لازم نیست باید راه آنها نیز ادامه دهیم.

حجت الاسلام مرهونی بیان کرد: شهدا زنده هستند و زندگی ما را می‌بینند هر گاه حال دلمان خراب است چون از شهدا فاصله گرفتیم.

وی ادامه داد: الگوی دختران ما باید مادران شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی تصریح کرد: شهدا مایه عزت و افتخار ما هستند شهدا اعمال ما را می‌بینند و کاری نکنیم شرمنده شهدا باشیم.

کد خبر 6088808

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی