Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اوساسونا در لالیگا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله مصدومان بارسلونا، نقل و انتقالات و شکست مقابل بایرن مونیخ صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:

فردا بازی بسیار پیچیده ای در پیش داریم. اوساسونا بسیار خوب دفاع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید موقعیت خلق کنیم، آن ها در مناطق بسیار خوب دفاع می کنند و تجمع خوبی در هر منطقه دارند. آن ها گل های کمی می زنند اما برای تقابل با آن ها تمرین کرده و آماده هستیم. شرایط فعلی؟ نگران و پر مشغله در کار. باید از بازی با بایرن مونیخ ریکاوری کنیم، این متوقف نمی شود. فرصتی دیگر برای ادامه رشد، بازیابی احساسات و کسب سه امتیاز داریم. فکر می کنم در فشار و پرسینگ بعد از لو دادن توپ و دفاع از خطوط جلویی بهبود یافته ایم. از الان کار می کنیم تا بارسا را به جایی که لایقش است یعنی رقابت با تیم هایی مانند بایرن مونیخ، بازگردانیم. باید احساسات تیم را بازیابی کنیم و برنده شویم. بازی فردا، فینالی دیگر برای ماست و نمی توانیم بیش از این امتیاز از دست دهیم. هیچ گزینه دیگری به جز تلاش زیاد وجود ندارد. باید دوباره تیم را سازماندهی و تشویق کنیم. تیم باید فداکاری بیشتری داشته باشد و باید حرفه ای گری بیشتری از آن ها طلب کنیم. پیام من به تیم این است که باید اشتیاق بیشتری داشته باشید.

لوک دی یونگ؟ او یک حرفه ای نمونه است، بسیار خوب تمرین می کند و می تواند راه حل های متفاوتی به ما بدهد. باید با وضعیت مصدومان تیم کنار بیاییم و دی یونگ یکی از راه کارهای ماست. باید از حضور او بهره ببریم. مصدومیت ها؟ همیشه مصدومیت هایی وجود دارد، ۳ یا ۴ یا ۵ بازیکن. الان مصدوم جدید تیم جوردی آلباست اما مصدومیتش جزئی است و امیدواریم برای بازی مقابل الچه در دسترس باشد و در مورد ممفیس نیز او در تمام بازی ها حاضر بوده است. اهداف تیم برای پایان سال ۲۰۲۱؟ به پایان رساندن آن به بهترین شکل ممکن. سعی داریم ۹ امتیاز ممکن را کسب کنیم و با احساسات خوبی سال را به پایان برسانیم اما باید ببینیم بعد از بازی با سویا، چه جایگاهی داریم.

نقل و انتقالات و تقویت تیم؟ در حال کار روی آن هستیم، این یک واقعیت است، بازاری وجود دارد و بارسا باید حواسش جمع باشد. ارتباط خوبی برقرار است و ما مایلیم آن ها بیایند و صحبت کنند. من در مورد آن چه می بینم و می خواهم، صریح بودم و باید برای یافتن راه حل هایی برای بهبود تیم تلاش کنیم. بازیکنان غیر قابل فروش؟ فعلاً بازی فردا مهم است. خواهیم دید. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات بسته است، سه بازی باقی مانده تا زمان استراحت برسد و باید سال را به شکلی خوب به پایان برسانیم. در مورد نقل و انتقالات صحبت خواهیم کرد. مشکلات اقتصادی؟ سقف دستمزدها ما را محدود کرده و از این نظر مشکلاتی داریم اما خواهیم دید چه کاری از دستمان بر می آید. باید ببینیم وضعیت نقل و انتقالات به چه شکل است اما بله، ما شرایط خاصی داریم. با رئیس و هیئت مدیره در مورد آن صحبت می کنیم اما زمانش الان نیست. فردا بازی بسیار سختی در پیش داریم. ما نگران این هستیم که سال را به شکلی خوب تمام کنیم.

عصبانیت تو در بین دو نیمه بازی با بایرن مونیخ؟ به این شکل که رسانه ها گفتند نیز نبود و همه چیز بد گفته شد. اما تلاش من تشویق تیم بود تا عشقی را نسبت به خود کسب کنند و غرور داشته باشند، این به خاطر طرز نگرش یا فداکاری نیست. مردم می خواهند مبارزه کنند. سطح روانی تیم؟ در برابر بایرن مونیخ هم از نظر روانی و هم از نظر فوتبالی همه چیز سنگین و سخت شد. ما حتی از عملکرد من نیز آزار دیدیم و پس از تماشای مجدد بازی، از این موضوع مطمئن شدم. بازی مقابل بایرن مونیخ را تماشا و آنالیز کردم، این حس را دارم که با درک بیشتر بازی، خیلی با چیزی که می خواهیم فاصله نداریم. باید به هویت بارسا بازگردیم و شاید این کمی هزینه داشته باشد اما مطمئناً به آن نزدیک می شویم. من هنوز خوش بینم. ما سخت کار می کنیم و تیم همیشه در تلاش برای پیشرفت و بهبود است.

پس از یک ماه حضور در تیم، بازیکنان بهتر، بدتر یا همان چیزی بوده اند که انتظار داشتی؟ احساس می کنم بازیکنان دلسرد شده اند. من فکر می کنم سطحی برای انجام کارهایی بیشتر وجود دارد، ما آن ها را تشویق می کنیم تا شجاع باشند. در بارسا ۶ یا ۷ ارزش ندارد، ما باید بهترین را هدف بگیریم. احتمال عدم کسب جام برای چند سال؟ این فکر کردن به بدترین چیز است. ما تلاش می کنیم چنین اتفاقی رخ ندهد. در حال حاضر نتایج دلخواه را نمی گیریم اما تلاش می کنیم تا رقابت کنیم، بازیکنان را تشویق کنیم چون تیم خوبی داریم و مثبت فکر می کنیم و باید واقع بین باشیم که شرایط بسیار سخت است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نقل و انتقالات بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرخ‌ها فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست دهند.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال در رابطه با این بازی اظهار داشت: یکی از ضعیف‌ترین و بی کیفیت ترین بازی‌ها را شاهد بودیم و اصلاً هیچ بار فنی در این دیدار وجود نداشت. تنها این بازی به این صورت نبود و در دیدار تراکتور و استقلال هم هیچ نکته مثبتی را شاهد نبودیم و کاملاً کِسِل کننده و حوصله سر بود. تا ۵ هفته دیگر که مسابقات به اتمام می‌رسد، همین بازیکنانی که با رقم‌های نجومی ۴۰، ۵۰ میلیارد تومان در زمین حضور داشتند خواستار دریافت رقم‌های بیشتری هم از باشگاه‌های خود می‌شوند.

دیدارهای این هفته افتضاح بود

او ادامه داد: باید از بازیکنان پرسید آیا طبق رقم‌هایی که دریافت می‌کنند، کیفیت هم دارند؟ من از واژه «افتضاح» برای دیدارهای هفته ۲۵ استفاده می‌کنم. حیف وقت و زمانی و هزینه است که هواداران برای تماشای بازی‌ها به کار بردند. از لحاظ فنی دیدارها موردی نداشتند که بخواهم به تحلیل آنها بپردازم ولی پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی است نباید به این صورت به مصاف حریفان برود. من که در بازی با سپاهان هیچ حمله‌ای را از بازیکنان پرسپولیس تماشا نکردم.

اگر همین طور پیش رود پرسپولیس قهرمان نمی‌شود

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار این تیم با نساجی تصریح کرد: نساجی، با پیروزی خارج از خانه برابر ذوب آهن روحیه بسیار بالایی دارد و با توجه به اینکه این تیم برای فرار از منطقه سقوط باید از دیدارهای باقی مانده خود نهایت امتیازات را کسب کنند، پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی کار سختی دارد. اگر نمایشی که در بازی با سپاهان شاهد بودیم در ادامه مسابقات هم همینطور باشد همین پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود.

او افزود: اگر بازیکنان در لیگ کیفیت نداشته باشند باعث ضربه خوردن تیم ملی نیز می‌شود و امثال همین نفرات باعث می‌شوند تا ما در مقابل کشورهایی مانند قطر نتیجه را واگذار کنیم. بازیکنان در اصل فوتبال بازی کردن بلد نیستند و حیف پول‌هایی که صرف آنها می‌شود.

مشکل پرسپولیس عدم تمرکز بازیکنان است

حلالی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس مثل دیدارهای گذشته خود باز بتواند نمایش زیبایی داشته باشد. ما جام حذفی را به شکل کاملاً بچه گانه از دست دادیم تیمی که دو بار از حریف خود جلو بود اما روی عدم تمرکز بازی را واگذار کرد تا یکی از جام‌ها از بین رود. کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده این ۵ هفته مهم و حساس کند، تمرکز در تیم از بین رفته و بازیکنان با آرامش در زمین بازی نمی‌کنند، باید امید در تیم را حفظ شود تا هواداران پرسپولیس خوشحال شوند و قهرمانی از آن این تیم گردد.

کد خبر 849094 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود