Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی جامعه الزهرا، حجت‌ الاسلام اباذر عمرانی فر در گفت‌وگویی افزود: تحصیل در جامعه الزهرا با توجه به اقتضائات بانوان، سه شیوه حضوری، غیرحضوری و مجازی را داریم، همچنین در مقطع سطح دو و سه نیز برنامه نیمه وقت و تمام وقت ویژه طلبه‌های ساکن قم و خوابگاهی ویژه طلبه‌های شهرستانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به معافیت از آزمون ورودی برای برخی داوطلبان اشاره و بیان داشت: شرایط معافیت آزمون ورودی برای داوطلبان توسعه یافته است و داوطلبان جهت مشاهده این شرایط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه  کنند.

عمرانی فر یادآور شد: در مقطع سطح ۲ حداقل مدرک برای ثبت نام در آزمون ورودی، دیپلم و یا پیش‌دانشگاهی است و شرایط معافیت برای داوطلبان در دفترچه راهنمای سطح ۲ درج شده است.

وی افزود: در راستای جذب حداکثری و نخبه گزینی، شرایط معافیت برای داوطلبان توسعه پیدا کرده است و امسال فارغ التحصیلان سطح ۲ جامعه الزهرا  با معدل بالای ۱۸ و فارغ التحصیلان موسسه امام (ره)، دانشگاه باقرالعلوم و دانشگاه امام صادق دارای رشته کارشناسی همسو با ۷۱ رشته تحصیلی و فارغ التحصیلان سطح ۲ مرکز مدیریت حوزه خواهران قم و مشهد دارای معدل ۱۹ به بالا می‌توانند از شرایط معافیت برخوردار باشند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا افزود: در مقطع سطح سه، ۷۱ رشته دانشگاهی همسو بار رشته‌های سطح سه جامعه الزهرا داریم و داوطلبان فارغ التحصیل و یا در حال تحصیل این رشته‌ها می‌توانند برای ثبت نام در مقطع تحصیلی سطح سه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره جهت تسهیل کار داوطلبان، سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۲۵۱ را فعال کرده است که داوطلبان با ارسال عدد صفر(۰) به این سامانه می‌توانند لینک اطلاعیه‌ها و ثبت نام پذیرش را دریافت کنند.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری، پذیرش تکمیلی در ۲ رشته حکمت اسلامی و کلام اسلامی در سطح چهار داریم که ثبت‌نام انجام شده و آزمون ورودی روز ۲۴ دی ماه در قم برگزار می‌شود، همچنین پذیرفته شدگان مرحله نخست سال گذشته که به دلیل محدودیت‌ها نتوانستند در بازه زمانی تیر و شهریور برای مصاحبه حضور پیدا کنند، مصاحبه‌ها شروع شده و تا پایان آذرماه نیز ادامه دارد و نتایج در دهه سوم دی‌ماه اعلام خواهد شد.

عمرانی فر با بیان اینکه در بخش بین الملل، هفت رشته تحصیلی ارائه شده گفت: در پذیرش زبان فارسی و سطح ۲ بخش بین‌الملل، هر نیمسال تحصیلی پذیرش داریم و داوطلبان می‌توانند به سامانه ای که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به نشانی http://j-alzahra.org/ar راه‌اندازی شده مراجعه کنند.

برچسب‌ها حوزه علميه قم موسسه جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم حوزه علميه قم جامعه الزهرا شرایط معافیت آزمون ورودی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت کردند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر دیروز برگزار شد.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح  امروز جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب آغاز شده است .

مرحله دوم آزمون سراسری هم هفتم و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.

کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند