Web Analytics Made Easy - Statcounter

بستر تماشای آنلاین محصولات رسانه‌ای طی سال‌های گذشته در جهان و ایران رشد روز افزونی داشته است. بستری که به شما اجازه می‌دهد فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را از طریق پلتفرم‌های پخش آنلاین همچون سایت فیلم‌گردی به راحتی تماشا کنید. جهانی بر بستر وب که شما را به بزرگ‌ترین آرشیو‌های سینمایی جهان متصل می‌کند بدون آنکه نیاز به هزینه بسیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌گردی و محتوای سالم برای خانواده

فیلم‌گردی پلتفرمی است که بر این بستر به وجود آمد. پلتفرمی که از طریق آن امکان دانلود و تماشای آنلاین بیش از 18 هزار قسمت فیلم سینمایی خارجی، فیلم کمدی ایرانی، انیمیشن، کارتون دخترانه، انیمیشن سریالی، سریال کره ای و ... با بهترین کیفیت به صورت دوبله فارسی و یا زیرنویس چسبیده به آسانی و بدون هزینه‌های اضافه فراهم شده است. فیلم‌ گردی پلتفرمی ایرانی است که در بازار VOD که رقیبان بسیاری همچون فیلیمو و نماوا در آن وجود دارند، تلاش می‌کند تا محتوایی متفاوت را به شما خانواده ایرانی ارائه کند.

اپلیکیشن فیلم‌ گردی شاید در نگاه اول مشابه دیگر فعالان این حوزه باشد اما نقطه تمایز ما با دیگران در آن است که می‌توانیم بهترین دستیار محتوایی برای شما خانواده‌های ایرانی باشیم. دستیاری که از طریق آن بتوانید محتوای سالم را در اختیار خانواده و فرزندان کودک و خردسال قرار دهید. این همان تفاوت اصلی فیلم‌گردی است که درباره آن با شما حرف خواهیم زد.

اکران آنلاین فیلم‌ های سینمایی با فیلم‌گردی

فیلم‌گردی مجموعه‌ای است که در ابتدای راه با فعالیت در سینمای مستند ایران توانست نظر مخاطبان این حوزه را به خود جلب کند. سپس با تجربیات بسیار خوبی که از فعالیت در حوزه مستند دریافت کرد، فعالیت خود را در دنیای فیلم و سریال آغاز نمود. دنیایی که در آن جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را در اختیار مخاطبان خود قرار داد و تجربه موفق اکران آنلاین فیلم‌های ایرانی را نیز به کارنامه خود افزود.

فیلم‌ گردی با تیمی جوان و متخصص تلاش کرد تا در بازار VOD ایران جایگاه قابل اعتمادی را از سمت مخاطبان خود کسب کند. جایگاهی که به سختی و با تلاش شبانه روزی تیمش به وجود آمده است. تلاش‌هایی که در راستای ارائه محتوای سالم برای شما مخاطبان هدف‌گذاری شده است.

فیلم‌گردی دنیایی پر از کارتون و انیمیشن مناسب کودک

فیلم‌گردی در حال حاضر با ایجاد آرشیوی قوی بیش از 6000 قسمت انیمیشن و کارتون که همگی به صورت اختصاصی توسط متخصصان دوبله شده است، می‌تواند پذیرای شما والدین و فرزندانتان برای تماشای آنلاین محتوای سالم باشد. متخصصان ما محتوای کودک را بسیار دقیق گزینش می‌کنند و براساس شاخص‌هایی همچون افزایش اعتماد به نفس، مقابله با ترس، یادگیری کار گروهی و براساس رده سنی فرزندان شما در دو بازه خردسال و کودک ارزش گذاری می‌کنند.

فیلم‌ گردی به شما والدین این امکان را می‌دهد تا با ایجاد دسترسی به فرزندان خود این اجازه را بدهید تا متناسب با رده‌سنی و علایق خود کارتون تماشا کنند. کارتون‌هایی که متناسب با فضای فرهنگی و اجتماعی کشور ماست و شما دیگر نگران آن نخواهید بود که فرزندانتان محتواهایی را تماشا کنند که متناسب سن آن‌ها نیست.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! شیخ دیاباته: مدیران استقلال درب خانه ام را شکستند و وسایلم را بیرون ریختند قائدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی حضور مرد عنکبوتی در باشگاه پاری سن ژرمن و پارک دو پرنس / عکس سران بایرن مونیخ همچنان لواندوفسکی را به هالند ترجیح می دهند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تماشای آنلاین محتوای سالم فیلم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟

   عصر ایران؛ رضا صائمی- نمی‌توان دل‌بستۀ هنر و ادبیات ایران‌زمین بود و به تماشای فیلم «مست عشق» وسوسه نشد. قصۀ رابطۀ شمس و مولانا آن‌قدر حیرت‌انگیز و پر رمز و راز و پرکشش است که تماشای «مست عشق» به قصد رمزگشایی آن می‌تواند هر علاقه‌مند به عرفان را به سالن‌های سینما بکشاند.

   با این حال وقتی به تماشای فیلم به سینمای آزادی رفته بودم، از پچ‌پچ و واکنش‌های برخی از تماشاگران اطرافم دریافتم گویی برخی بیشتر برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای به تماشای فیلم آمده بودند و با دیدن آنان بر پرده سینما یا کنار بازیگران ایرانی فیلم به وجد آمده و درباره حضور آنها در فلان سریال ترکی حرف می‌زدند.

    البته یکی از عناصر و عوامل مهم جذب مخاطب و رونق گیشه و فروش هر فیلم، حضور ستارگان سینمایی و بازیگران محبوب در آن اثر است. چنان‌که برای بسیاری از مخاطبان حضور شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در این فیلم و هم‌بازی شدن آنها یکی از انگیزه‌های مهم تماشای فیلم است و این فی‌الذات چیز بدی نیست و البته حضور یک ستاره سینمایی خارجی هم می‌تواند به همین اندازه جاذبه داشته باشد اما اینکه برخی از تماشاگران ایرانی تنها به حضور بازیگران ترکیه‌ای در فیلم بیش از قصه آن توجه کنند عجیب است.  آن هم قصۀ دو تن از مفاخر و مشاهیر ایرانی که حیرت‌انگیزترین شخصیت‌ها در تاریخ و ادبیات کهن فارسی‌اند.

   به گمانم آنچه در فیلم «مست عشق» بیش از بازیگران آن چه ترکیه‌ای و چه ایرانی مهم است خود شخصیت‌های اصلی قصه‌اند یعنی شمش و مولانا. شخصیت‌هایی که دراماتیک و سینمایی نیستند بلکه واقعی‌اند. شخصیت‌هایی که باید قدر ببینند و بر صدر نشینند.

  اساسا فیلمی از جنس «مست عشق» ساخته شد تا دو تن از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ ادبیات ما به مردم معرفی شود. شخصیتی که آوازه‌شان جهانی شده و در وطن خودمان کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. این‌که حضور بازیگران ترکیه‌ای و حتی ایرانی تنها انگیزه تماشای «مست عشق» باشد ضد فیلم است.

    فیلمی که از زبان شمس و مولانا بر خودشناسی تاکید می‌ورزد تا بتوان از ظواهر دنیوی عبور کرد و به درک باطن جهان و جان خویش رسید. البته فیلم این ظرفیت ذائقه‌پذیری را در خود دارد و تماشای با‌بصیرت آن می‌تواند به تماشاگر کمک کند تا از ظاهر پرستی عبور کند.

   با این همه چنان که اشاره شد این واقعیت غیر قابل انکار است که کثیری از تماشاگران ایرانی به شوق تماشای بازیگران ترکیه‌ای به دیدن «مست عشق» می‌روند و این در حالی است که  «بنسو سورال» یکی از بازیگران ترکیه‌ای این فیلم گفته است حضور در این فیلم و حسن فتحی او را متحول کرده و بعد از این در هر نقشی بازی نمی‌کند.

   ضمن اینکه از حیث بازیگری، بازیگران ما در سطح بالاتری قرار دارند و تماشایی‌ترند. گرچه مهم‌ترین مولفه و عنصر جذابیت و تماشایی بودن «مست عشق» نه بازیگران آن که دو شخصیت اصلی و واقعی آن یعنی شمس و مولاناست.

     هیچ مایه و سرمایه ای برای تبلیغ«مست عشق» به اندازه خود این شخصیت نیست و کاش هر فیلمی را به تناسب جایگاه سوژه‌اش به تماشا بنشینیم نه چیدمان و ترکیب بازیگرانش. نمایش تصویری قصه شمس و مولانا کافی است تا از تماشای «مست عشق» سرمست شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم