Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی تنها ۸ شهر استان در وضعیت نارنجی قرار دارد از این رو جریمه یک میلیون تومانی وجود ندارد و فقط جریمه‌های ۵۰۰ تومانی شهر‌های نارنجی پا برجا است.

او افزود: هنوز از جزییات طرح قرنطینه هوشمند چیزی به پلیس اعلام نشده و مبنای محدودیت‌های جاده‌ای همان طرح قبلی که بر اساس رنگ بندی جریمه اعمال می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تردد در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری زیر ذره بین بازرسان

حسینی ادامه داد: بر اساس طرح محدودیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی، ورود و خروج به هر یک از این شهر‌ها به ترتیب ۱۰ میلیون ریال (شهر‌های قرمز) و پنج میلیون ریال (شهر‌های نارنجی) جریمه در پی داشت.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور چهارمحال و بختیاری رنگ بندی جدید کرونایی جریمه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، فهیمه راستی، صبح دوشنبه با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی به خبرنگاران گفت: از روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان کرمان خواهد بود افزود: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

راستی، تصریح کرد: همچنین طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال غرب و شرق افزوده خواهد شد، لذا خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا به ویژه در جنوب شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 6092111

دیگر خبرها

  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند