Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از بازی روز گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برابر ذوب آهن اصفهان، مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان نسبت به عملکرد تیم داوری این دیدار معترض شدند.

در همین زمینه باشگاه نفت مسجد سلیمان امروز در بیانیه‌ای خطاب به سازمان لیگ و کمیته داوران نسبت به اشتباهات داوری معترض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن بیانیه باشگاه نفت مسجد سلیمان به شرح ذیل است:

اشتباهات داوری نفس تیم نفت را بریده و متاسفانه هفته به هفته اوضاع بدتر می‌شود. ما نمیدانیم چرا این اشتباهات یک بار هم به نفع تیم ما رخ نمی‌دهد و هر بار این تیم مسجد سلیمان است که از داوری متضرر می‌شود.

مشکلات متعدد تیم‌های نفتی به جای خود؛ ما نمی‌دانیم که داخل زمین چگونه حق قانونی خود را بگیریم و متاسفانه هفته‌ها است که زحمات کادر فنی و بازیکنان ما به هدر می‌رود و فریاد رسی هم نیست.

اعتراضات محترمانه و کتبی ما هفته‌ها است که بی جواب مانده و مردم کاسه صبر مردم مسجد سلیمان لبریز شده است.

در بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان اشتباهات مهلک داوری نتیجه بازی را تغییر داد.  اگر عدالت و انصاف همراه تصمیمات داوری بود، اکنون نفت مسجد سلیمان جایگاه دیگری در جدول لیگ برتر داشت.

با احترام به تمامی داوران فوتبال ایران، معتقدیم که برخی اعتراضات و فشار‌های بیرونی در کنار رنگ و نام تیم‌ها در عملکرد داوران تاثیرگذار بوده است، اما ما هیچگاه نخواسته‌ایم با هوچی‌گری و جنجال‌سازی بی‌مورد، نسبت به اتفاقاتی که در لیگ برتر رخ می‌دهد، موضع‌گیری کنیم. با این حال انتظار داریم عدالت در زمین فوتبال رعایت شود.

متاسفانه اشتباهات پیاپی بر علیه تیم نفت مسجد سلیمان این شائبه را به وجود آورده که هیچ عزم راسخی برای جلوگیری از این اشتباهات و ناداوری‌ها وجود ندارد و این بار برای آخرین بار به کمیته داوران هشدار می‌دهیم که تکرار این اشتباهات قطعا برای مردم مسجد سلیمان قابل اغماض نیست.

بیشتر بخوانید

داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد امام زمان (عج) در شهر هرات در افغانستان را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش ها حاکی از آن است که در این حمله خونین حداقل شش نمازگزار شهید و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.
  
این سازمان از مقامات کابل خواست تا تلاش‌های بیشتری را برای پایان دادن به چنین خونریزی‌هایی علیه غیرنظامیان افغان در سراسر کشور به کار گیرند.
 
سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که عاملان این حمله باید شناسایی شده و برای پاسخگویی به اقدام وحشتناک خود به دست عدالت سپرده شوند.
 
این سازمان در پایان مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان ابراز و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد.
 
گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مسجد امام زمان(عج) در شهرستان گذره در هرات و شهادت شماری از نمازگزاران این مسجد را برعهده گرفت.
 

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد