Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@04:14:00 GMT

تیم جدید الکس نوری مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۰۵۴

تیم جدید الکس نوری مشخص شد

خبرورزشی – الکساندر نوری سرمربی پیشین وردربرمن و هرتابرلین اکنون شغل جدیدی دارد و هدایت تیم دسته دومی در یونان را بر عهده گرفت و هم‌زمان مدیرفنی این تیم نیز شد.

سرمربی ۴۲ ساله  به عنوان سرمربی و مدیر فنی باشگاه دسته دومی آئو کاوالا یونان انتخاب شد. کاوالا پس از سه بازی در سوپر لیگ ۲ در انتهای جدول قرار دارد و وضعیت خوبی ندارد و به همین خاطر سراغ مربی ایرانی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری دوران مربیگری خود را از اولدنبورگ آغاز کرد. در تابستان ۲۰۱۴ او به عنوان دستیار مربی در کنار سرمربی وقت رابین دات به وردربرمن نقل مکان کرد.  در سپتامبر ۲۰۱۶، نوری به عنوان سرمربی در بوندسلیگا کارش را شروع کرد. نوری آن زمان هنوز به عنوان کمک مربی زیر نظر یورگن کلینزمن در هرتابرلین کار کرد. نوری از آوریل ۲۰۲۰ منتظر شغل جدید بود و اکنون آن را در یونان پیدا کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الکساندر نوری الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار