Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار رزن بیان کرد: به کمک خداوند در مسیری قرارگرفته ایم که مسیر رشد و حرکت است دولت سیزدهم با برنامه ریزی ها و مطالعاتی که قبل از تحویل دولت صورت داده شده است و طراحی‌های بسیار مثمر ثمری برای رشد کشور، استان و شهرستان‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باب الحوائجی افزود: دولت و ریاست جمهور ابلاغیه‌ای با مضمون اینکه اختیارات استانداران را در جهت رشد استان‌ها و شهرستان‌ها افزایش داده است به تصویب رساندند.

وی تاکید کرد: ما از مردم هستیم و خدا نکند از مردم جدا و دور شویم، به همین واسطه با مشارکت خوب مردم که رکن، رکین اصلی انقلاب خمینی کبیر هستند پیروز خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ایدولوژی و رهبری امام خمینی در سال ۱۳۵۷ مردم ایران بودند که نقش آفرینی، حرکت، یاری و حفظ کردند و امروز هم با توسل به اهل بیت و برکت خون شهدا با مشارکت شما مردم به سمت و سوی رشد و توسعه ایران اسلامی تا انتشار انقلاب جهانی اسلامی ایران به تمام اقصی نقاط جهان گام خواهیم برداشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: برای ایجاد حرکت، رشد در لایه‌های مختلف جامعه نیاز به مدیرانی خواهیم داشت که با این شاخص‌ها رشد و حرکت کرده باشند و این شاخص‌ها شامل مردمی بودن، ولایی بودن، عالم و آگاه بودن به شرح وظایف است که زمان و مکان نمی‌شناختند مدیران امروز باید اینگونه باشند.

وی ادامه داد: مدیران دولت سیزدهم بخاطر میز، پست، مقام نباید مدیر شوند بلکه باید بخاطر خدا، اعتقاد،، باورهای خود و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در بلندترین قله‌های دنیا باید حرکت کنند، مدیرانی که اگر در این راه کشته شوند شهید خواهند بود.

باب الحوائجی متذکر شد: دولت سیزدهم دنبال مدیرانی است که با میز و سمت نگاه مادی نداشته باشند بلکه مدیرانی که پذیرش و مقبولیت صددرصدی در بین مردم داشته باشند و اگر غیر از این باشد در هر مقطعی با آنان خداحافظی خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه امروز به عنوان فرزند ایران و خدمتگزار دست تمام مدیران را می‌فشارم و تعهد دهیم که دست از اختلافات برداریم و هدف را خدمت به مردم و اسلام قرار دهیم افزود: گروه‌ها، جریان‌ها و دسته‌های مختلف به سمت و سوی وحدت حرکت کنید، استان همدان باید طلاعی شود و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را در جهت وحدت، رشد و حرکت برنامه ریزی کنیم.

این مقام مسؤول گفت: استان همدان نیاز به جهش و حرکت دارد و در سایه اختلافات هیچ حرکتی صورت نخواهد گرفت در غالب برادری و وحدت برای اعتلای دین حرکت کنیم.

باب الحوائجی خاطرنشان کرد: شهرستان رزن به نام شهدا و سرداران زیادی مزین شده است و جهت رشد و پیشرفت این شهرستان دست در دست برای رشد اشتغال، کاهش بیکاری، برنامه‌های عمرانی و افزایش نرخ رشد اقتصادی تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر اینکه نیاز و اولویت امروز مردم با نگاه درونی رفع مشکلات اقتصادی است و این کار با اقتصاد مقاومتی، ایجاد تولید، باز کردن قفل کارخانه‌ها امکان پذیراست تصریح کرد: شهرستان رزن باید به یک شهرستان تولیدی تبدیل شود، نگاه سیاسی کنار برود و به همین منظور باید به اقتصاد و تولید نگاه ویژه کنید.

وی ادامه داد: فرماندار رزن با پذیرش حداکثری این سمت را گرفته است و کسانی هم که از این انتصاب راضی نیستند برای پیشرفت این شهرستان دست یاری دهند و کار، عمران و اقتصاد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: زلف اعتقادی مدیران دولت سیزدهم باید به خون شهدا گره خورده باشد و دل درگرو انقلاب اسلامی داشته باشد.

در پایان این مراسم از زحمات سید رضا سلامتی تقدیر و علی اصغر غفاری آثار به عنوان فرماندار رزن معرفی شد.

کد خبر 5373000

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان شهرستان رزن فرمانداری رزن بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز پرستار خطبه های نماز جمعه مطالبات مردم لرستان از دولت روز دانشجو سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد باب الحوائجی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها