Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا مقدم روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی جهش تولید مسکن افزود: براین اساس سالانه ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی باید در روستاها و شهرهای کوچک این استان احداث شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود این واحدهای مسکونی براساس برنامه اجرا شود تا از این طریق سطح مقاوم سازی روستاها ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: بخشی از این واحدها در زمین‌های مردم به صورت خود مالکی احداث می‌شود.

وی بیان کرد: برای احداث سایر واحدهای مسکونی با توجه به کمبود زمین و محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی برای الحاق زمین‌های مناسبی به محدوده روستاها هستیم.

مقدم با اشاره به همکاری و تعامل بین دستگاهی در نهضت ملی جهش تولید مسکن افزود: این نهضت از افزایش بهای زمین و مسکن جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده ۶۷۳ واحد مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان بوشهر در دست ساخت است که برخی در مرحله آماده‌سازی و فراهم شدن بستر و برخی هم پیشرفت بین ۲ تا ۴۸ درصدی دارند.

علیرضا مقدم در باره مقاوم سازی مسکن روستایی اضافه کرد: با وجود کارهای انجام شده از سال ۸۴ تاکنون ۵۸ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر مقاوم‌سازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین سهم استان بوشهر از طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری ۲ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی تعیین شده که تاکنون یکهزار و ۶۷۶ واحد به بانک‌ها معرفی اما تنها ۷۶۴ فقره انعقاد قرارداد شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر مقاوم سازی نهضت ملی مسکن توسعه روستایی بنیاد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مقاوم سازی نهضت ملی مسکن بوشهر مقاوم سازی نهضت ملی مسکن توسعه روستایی بنیاد مسکن استان بوشهر مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد