Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-08@18:45:55 GMT

بارانداز محصولات کشاورزی در همدان فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۴۴۶

مسلمی راد، مدیر تعاون روستایی استان همدان از فعالیت بارانداز محصولات کشاورزی در همدان خبر داد.

به گزارش بازارنیوز، مجید مسلمی راد گفت: بارانداز محصولات کشاورزی با هدف سورت و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی توسط اتحادیه تعاونی تولید و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان همدان ایجاد شده و در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: صادرات محصولات کشاورزی به دیگر استان‌ها و سایر کشور‌ها نیز در این بارانداز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: محصولاتی از جمله سیب زمینی، گوجه فرنگی، پیاز در این مرکز از کشاورزان و گلخانه داران بصورت مستقیم خریداری شده و پس از سورت و بسته بندی با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان رسانده می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان همدان خاطر نشان کرد: کاهش واسطه گری در بخش کشاورزی، تعادل در قیمت و سود مصرف کننده و تولید کننده با راه اندازی بارانداز محصولات کشاورزی توسط تشکل‌های بخش کشاورزی که متعلق به کشاورزان هستند از اثرات اقتصادی این فعالیت محسوب می‌شود.

مسلمی راد یادآور شد: راه اندازی بارانداز محصولات کشاورزی برای ۵۰ نفر بصورت مستقیم و برای ۱۵۰ نفر نیز عیر مستقیم اشتغالزایی بدنبال داشته است.

وی همچنین بابیان اینکه اولین کارگروه راهبردی طرح خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید در استان همدان با حضور نمایندگان سازمان‌های جهاد کشاورزی، دفتر هماهنگی امور اقتصادی، سازمان بازرسی و مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان همدان برگزار شد، گفت: ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی برای خرید میوه شب عید توسط رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی در ادامه به توضیح و تبیین ابلاغیه در خصوص نحوه خرید، ذخیره سازی و توزیع میوه طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال پرداخت و افزود: نیاز استان همدان طبق مصوبه تنظیم بازار استان پرتقال یک هزار و ۲۰۰ تن و سیب ۶۰۰ تن در نظر گرفته شد.

/بازار

برچسب ها: بارانداز ، محصولات کشاورزی ، همدان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pwh

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بارانداز محصولات کشاورزی همدان بارانداز محصولات کشاورزی تعاون روستایی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خانگی و دانش‌بنیان در فروشگاه‌های عراق و مسکو
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد