Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا مهرعلیان روز شنبه در نشست هماهنگی با رییس مدیریت گردشگری بوستان باراجین و جمعی از اعضای شورای شهر قزوین،  افزود: ارتقای عادلانه سلامت نیازمند توانمندسازی مردم و جامعه برای مشارکت در مراقبت از سلامت خود، خانواده و جامعه است و امکان زندگی در محیط سالم و انتخاب آزاد، عادلانه و ارزان از گزینه های سلامت را برای همه شهروندان فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای طرح خانه سلامت در بوستان باراجین فرصتی مناسب در زمینه آموزش عمومی برای بهداشت و خود مراقبتی همچنین خطرسنجی و غربالگری اولیه شهروندان را فراهم می کند؛ اظهار داشت: طرح ایجاد خانه سلامت در بوستان باراجین از جمله موضوعات مهمی است که از سال‌ قبل از سوی حوزه سلامت شهرستان قزوین مطرح شد و مسوولان آمادگی خود را برای پیگیری و اجرای آن بارها اعلام کردند.  

رییس حوزه سلامت شهرستان قزوین همچنین گفت: فعالیت‌های ورزشی به خصوص پیاده‌روی در تامین نشاط و سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و مسؤولان برای راه اندازی و توسعه زیرساخت های آن باید تلاش کنند.

وی همچنین عنوان کرد: قرار است ظرفیت خانه سلامت برای پایش سلامت شهروندان در فاز اول روزهای جمعه مورد استفاده این حوزه قرار گیرد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین بهداشت و سلامت خانه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد