Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز فضای مطلوب بین سران قوا و همراهی، همدلی و همسویی بین آنها، مثال زدنی و قابل قبول است.

جواد قناعت، امروز ۲۰ آذر در دیدار اعضای شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: به واسطه این فضای همدلی و همسویی بین سران سه قوه، شرایط کشور بسیار مطلوب است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: قرار گرفتن نیروهایی ولایی در مسند امور برای اولین بار در کشور از اول انقلاب تاکنون در حالی حاصل شده که کشور در شرایط معیشتی واقتصادی خاصی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ این مدل همدلی برای حل مشکلات در سطح ملی، باید در استان نیز بین مدیران ایجاد شود.

استاندار با بیان اینکه تحریم‌ها و برخی از بی تدبیری ها  باعث شده مردم امروز شاهد فشارهای مضاعف اقتصادی و معیشتی باشند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) فرمودند: باید با دنیا ارتباط داشته باشیم ولی آن چه مشکل کشور را حل می کند، توجه به توانمندی های داخلی است یعنی ما خودمان باید مشکلات کشور را حل کنیم.

قناعت یادآور شد: عده‌ای با دیدگاهی متفاوت، معتقد بودند این غربی ها هستند که می توانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند لذا این نگاه باعث شد دولتمردان از مردم غافل شده و وضعیت اقتصادی و معیشتی سخت شود.

به گفته وی؛ مسایلی همچون بیماری  کرونا، کم آبی ، خشکسالی و... نیز در تشدید شرایط مؤثر بودند.

وی صبر مردم در مشکلات را ناشی از تدین و وفاداری آنها به  نظام اسلامی خواند و تأکید کرد: ما مدیون این مردم هستیم  و  باید نهایت تلاشمان را برای رفاه آنان انجام دهیم.

استاندار به انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان رئیس جمهور توسط مردم اشاره کرد و گفت: این انتخاب در درون مردم موجی از  امید بوجود آورده و باید دعا کنیم مردم بتوانند ثمره این انتخاب را بچشند که به توفیق الهی آن روز  به همین زودی خواهد رسید.

قناعت، یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم را واکسیناسیون گسترده مردم عنوان و اظهار کرد: این مهم در حالی اتفاق افتاده که در دولت قبل تأمین واکسن دغدغه مردم بوده اما امروز، دغدغه مسئولین انجام واکسیناسیون توسط مردم است.

وی با اشاره تعیین عناوین سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با موضوعات اقتصادی خاطرنشان کرد: در تحقق عناوین سال‌ها، مسایل اقتصادی، معیشت و اشتغال موضوعات اصلی ماست و باید در فضای همدلی داخل استان برای آنها تدبیر کنیم.

به گفته وی؛ خطه زرخیز خراسان جنوبی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است که بسیاری از آنها مغفول مانده در حالی که می شود با تکیه بر آنها، استان را به توسعه واقعی رساند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سه قوه منطقه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید

به‌نظر می‌رسد در روز‌های جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

به گزارش تسنیم، در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت درخصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی، شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی درخصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است