Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:24:32 GMT

لزوم همکاری بیش از پیش مردم در کنترل کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۶۸۳

لزوم همکاری بیش از پیش مردم در کنترل کرونا

ایسنا/کرمان سرپرست فرمانداری رفسنجان به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: شرایطی که در حال حاضر در مقابله با این بیماری در شهرستان با آن مواجه هستیم، مطلوب است اما باید بهتر از این شود.

به گزارش ایسنا، علی اکبر پورمحمدی عصر امروز ۲۰ آذرماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رفسنجان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر فصیحی هرندی فرماندار سابق رفسنجان در بحث پیشگیری از کرونا، اظهار کرد: بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، همکاری مردم، پیشگیری و اطلاع رسانی صحیح و به موقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن تبریک روز پرستار، از خدمات کادر بهداشت و درمان که در طول دو سال گذشته در مبارزه با بیماری کرونا تلاش نمودند، تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان در ادامه به اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره و خاطرنشان: مدیران مدارس و دانشگاه‌ها این موضوع را به جد پیگیری کنند.

وی به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز توصیه کرد واکسیناسیون کارکنان مجموعه کاری خود را پیگیری و رصد نمایند.  

پور محمدی به نقش موثر رسانه ها اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، نوشتاری و پایگاه‌های خبری در خصوص آگاه سازی مردم استفاده کرد.

وی بر بازرسی از مکان های پرتردد در سطح شهر تاکید کرد و افزود: اصناف همانند گذشته ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی،  همکاری های لازم را انجام دهند.  

در این جلسه همچنین اعضای ستاد گزارش اقدامات خود در بحث پیشگیری از کرونا را ارائه کردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد