Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «جاودانگان» تازه‌ترین ساخته کمپانی مارول استودیو به کارگردانی «کلوئی ژائو» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۲۲ دی ماه سال جاری آغاز خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «جاودانگان» تازه‌ترین ساخته کمپانی مارول استودیو به کارگردانی «کلوئی ژائو» اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۲۲ دی ماه سال جاری آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم بیست و ششمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و تولید آن بر عهده مارول استودیوز بوده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شده‌است. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ کلویی ژائو بود که فیلم‌نامه‌اش را به‌همراه پاتریک بورلی، رایان فیرپو و کار فیرپو نوشته‌است.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

ر این فیلم گروه بازیگران متشکل از جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لیا مک‌هیو، برایان تایری هنری، لورن ریدلاف، بری کیوگن، ما دونگ-سئوک، هریش پتل، کیت هرینگتون، سلما هایک و آنجلینا جولی ایفای نقش می‌کنند.

در این فیلم یک نژاد بیگانه جاودانه، پس از هزاران سال مخفی‌شدن پدیدار می‌شوند تا از زمین در برابر همتایان شیطانی خود به‌نام دیوینت محافظت کنند. در آوریل ۲۰۱۸، کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز اعلام کرد که توسعهٔ فیلمی بر پایهٔ کمیک جاودانگان آغاز شده‌است و سپس در مهٔ همان سال رایان و کاز فیرپو برای نوشتن فیلم‌نامه استخدام شدند.

قرار بود ژائو تا اواخر سپتامبر همان سال کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد و اختیار خلاقانه قابل‌توجهی با این فیلم به او داده شود که منجر به فیلم‌برداری در مکان‌های گسترده‌تری در مقایسه با فیلم‌های پیشین دنیای سینمایی مارول می‌شد. ژائو بار دیگر فیلم‌نامه را نوشت و مدتی بعد گزارش شد که پاتریک بورلی نیز در نوشتن آن مشارکت داشته‌است. مراحل تصویربرداری اصلی از ژوئیهٔ ۲۰۱۹ تا فوریهٔ ۲۰۲۰ در استودیوهای پاین‌وود و همچنین در لندن و آکسفورد، انگلستان و در جزایر قناری انجام شد.

جاودانگان در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ برای نخستین بار در لس آنجلس به نمایش درآمد. این فیلم در ۵ نوامبر به‌صورت سینمایی در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شد و با بیش از ۳۸۵ میلیون دلار فروش به نهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۱ تبدیل شد. این فیلم نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرده‌است. درونمایه‌ها و جلوه‌های بصری فیلم با ستایش منتقدان همراه بوده‌است، اما سبک توصیف، روند، مدت زمان و نقض در تحول شخصیت فیلم مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) امام ششم شیعیان اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع)  به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

 در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون:" خشم کلید همه بدی‌هاست"، "عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آن‌هاست"،  "شیعیان ما با یکدیگر مهربانند"،  "علم را برای عمل کردن بیاموز" و "شیعه مدیون قال صادق‌هاست" استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد