Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@20:31:07 GMT

تماس مدیران پرسپولیس برای بازگشت رادوشوویچ

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۸۱۳

مدیران باشگاه پرسپولیس برای بازگشت بوژیدار رادوشوویچ به کشورمان با وی تماس گرفتند.

بوژیدار رادوشوویچ سه‌شنبه هفته گذشته پس از دریافت 50 هزار یورو و تسویه حساب مطالبات فصل گذشته‌اش، به دلیل اختلافات مالی با باشگاه پرسپولیس به شکل ناگهانی ایران را ترک کرد و اکنون به دنبال فسخ قرارداد و شکایت از پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، قرارداد دروازه‌بان ذخیره و کروات پرسپولیس در زمان مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد و در شرایطی که ظاهرا گابریل کالدرون از عملکرد فنی وی چندان رضایت نداشت به شکل عجیبی سه فصل دیگر تمدید شد. مبلغ قرارداد امسال رادوشوویچ با پرسپولیس حدود 220 هزار یورو است که  این مبلغ در سال‌های دوم و سوم با 20 درصد افزایش به 260 هزار و 300 هزار یورو می‌رسد.

با توجه به مبلغ سنگین قرارداد رادو، مدیران پرسپولیس در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه همچنان بسته است برای اینکه جلوی باز شدن پرونده جدید علیه سرخ‌ پوشان را بگیرند، با این بازیکن تماس گرفته و خواستار بازگشتش به کشورمان شده‌اند اما رادوشوویچ تاکنون پاسخ مثبتی به این درخواست نداده و پیگیر مراحل فسخ قراردادش است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! شیخ دیاباته: مدیران استقلال درب خانه ام را شکستند و وسایلم را بیرون ریختند قائدی در بین سه بازیکن برتر لیگ از نگاه کارشناس اماراتی حضور مرد عنکبوتی در باشگاه پاری سن ژرمن و پارک دو پرنس / عکس سران بایرن مونیخ همچنان لواندوفسکی را به هالند ترجیح می دهند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است