Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@15:20:02 GMT

تهیه‌کننده «سی‌ان‌ان» بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۸۷۸

تهیه‌کننده «سی‌ان‌ان» بازداشت شد

یکی از تهیه‌کنندگان شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» روز جمعه به اتهام آزار جنسی افراد زیر سن قانونی بازداشت شد.

به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، «جان گریفین» چهل و چهار ساله که سابقه همکاری با «کریس کومو» مجری بدنام سی‌ان‌ان را دارد، به تلاش برای فریب افراد زیر سن قانونی و ارتکاب جرائم جنسی متهم شد.

بر اساس بیانیه وزارت دادگستری آمریکا، این تهیه‌کننده آمریکایی، سه دختر را در طول یک سال فریب داده و یکی از آن‌ها را در منزلش مورد آزار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که گریفین در دادگاه محکوم شود، بین ده سال حبس تا حبس ابد حکم دریافت خواهد کرد.

سی‌ان‌ان برای مبرا کردن خود از این رسوایی، در بیانیه‌ای به روزنامه «دیلی میل» اعلام کرد:‌ «اتهامات علیه آقای گریفین را به‌شدت جدی می‌گیریم. ما بعدازظهر امروز از بازداشت او مطلع شدیم و با توجه به تحقیقاتی که در حال انجام است، فعالیت او را تعلیق کرده‌ایم».

این در حالی است که ماه گذشته رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند علیه «آندرو کومو»، فرماندار سابق ایالت نیویورک که چندی پیش به دلیل رسوایی‌های جنسی از سمتش استعفا کرد شکایتی با موضوع جرائم جنسی ثبت شده است.

فرماندار دموکرات ایالت نیویورک حدود سه ماه پیش اعلام کرد که به دلیل گزارش دادستان کل درباره اتهامات مربوط به آزار جنسی ۱۱ زن از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

 تحقیقات پنج ماهه درباره شکایت‌ها از تعرض جنسی فرماندار نیویورک نشان می‌دهد که او باعث ایجاد فضای کاری «مسموم» برای کارکنان خود شده و مسئولان دفتر او نیز به‌صورت غیرقانونی نسبت به کسی که اولین‌بار این اتهامات کومو را علنی کرد، اقدام تلافی‌جویانه انجام داده‌اند.

بعد از استفعای اندرو کومو، برادر او، کریس کومو نیز هفته گذشته و به‌خاطر تلاش برای کمک به لاپوشانی جرائم جنسی برادرش از سی‌ان‌ان اخراج شده است./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: شبکه خبری آمریکایی اتهام آزار جنسی سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

وی گفت: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع‌آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

منبع: فارس

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا