Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سعید طبسی رییس هیات والیبال شاهرود  با بیان اینکه رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه برگزار می‌شود،گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از استان‌های سمنان (شاهرود)، تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، کرمان، گیلان و مرکزی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از حضور تیم‌ها تا عصر امروز در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: پس از ورود تیم ها، امشب آیین قرعه کشی با حضور نماینده تیم‌ها و مسوولان برگزاری انجام می‌شود.

طبسی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم و در ۲ گروه پنج تیمی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، اظهار داشت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند و تیم‌های پنجم گروه‌ها نیز به دسته دوم سقوط می‌کنند.

رییس هیات والیبال شاهرود به برگزاری رقابت‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و موازین پیشگیری از کرونا اشاره کرد و افزود: تمامی دیدار‌ها با حضور میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر برگزار می‌شود.

در شهرستان شاهرود ۱۴ باشگاه والیبال بانوان و ۲ بانوی داور در سطح ملی فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردو‌های آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات والیبال مسابقات کشوری برگزار می شود رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا