Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هادی عامل گزارشگر محبوب کشتی صدا و سیما با حضور در برنامه تلوزیونی هاشور از شبکه افق در واکنش به سوال مجری برنامه در باره کدام کشتی گیر بیشتر حرص شما را در گزارشگری درآورد به شوخی و خنده گفت :

محمد رضا گرایی ، پسر خوب و خونسردی است ، محمدرضا گرایی در مسابقات نروژ با ژاپن مسابقه داشت و ۴ امتیاز عقب بود که در آخر با یک فن کمر گیری در مسابقه پیروز شد و حمید سوریان به محمدرضا گفت تو مارا به کشتن می دهی و او در پاسخ به آرامی گفت فن کمر گیری را نگه داشتم برای آخر مسابقه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی محمدرضا گرایی حمید سوریان برنامه هاشور حمید سوریان کشتی محمدرضا گرایی مسابقات جهانی کشتی نروژ هادی عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟
بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.
روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟
بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان