Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی مازندران در حالی فصل جاری لیگ برتر را تا هفته نُهم پشت سر گذاشته که بخاطر تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، مسابقات خانگی خود را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرده است.

به گزارش طرفداری، طی هفته‌ها و روزهای اخیر عنوان شد باشگاه نساجی قصد دارد مسابقات خانگی خود را تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی، در استادیوم امام رضا(ع) مشهد برگزار کند ولی ظاهرا این باشگاه  هنوز اقدامات لازم برای میزبانی در خارج از ساری را انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی، مسؤول کمیته مسابقات  سازمان لیگ در گفت‌وگو با ورزش سه در خصوص محل برگزاری بازی روز چهارشنبه تیم‌های نساجی و آلومینیوم اراک اظهار کرد:

هنوز نساجی ورزشگاه جدیدی را به ما اعلام نکرده و از نظر ما همچنان ورزشگاه شهدای ساری میزبان این مسابقه است.

او در مورد مباحثی که پیرامون این موضوع وجود دارد، ابراز کرد:

بحث نساجی تغییر ورزشگاه است چون از انجام بازی در استادیوم شهدای ساری رضایت نداشته‌اند. آنها در حال ارزیابی برای تغییر استادیوم خانگی هستند ولی اگر آنها چیزی به ما اعلام نکنند، بازی در ساری برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره نامه هیئت فوتبال استان مازندران مبنی بر موافقت برگزاری بازی‌های نساجی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد گفت:

آیا هیئت فوتبال مشهد با این موضوع موافق است؟ حتی اگر هیئت فوتبال مشهد هم موافقت کند، ما باید ببینیم چه مدارک و اسنادی از سوی هر دو هیئت فوتبال برای تغییر ورزشگاه می‌آید تا تصمیم‌گیری کنیم. همینطور که نمی‌شود یک بازی را به یک شهر دیگر ببریم و شهر میزبان باید شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد.

مهدی درباره اینکه فقط چهار روز تا برگزاری دیدار نساجی و آلومینیوم مانده است، عنوان کرد:

اگر مستندات به ما ارائه نشود، بازی قطعا در شهر دیگری نخواهد بود و تا این لحظه ورزشگاه شهدای ساری میزبان این مسابقه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه شهدای ساری هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال

یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ