Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@16:23:32 GMT

اطفای حریق در پاساژ علاءالدین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۶۱۷۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ١٧:۵٩ دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی و مشاهده دود در مجتمع تجاری علاءالدین در خیابان جمهوری، نبش خیابان حافظ به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند در یک مغازه در طبقه پنجم پاساژ، به علت اتصالی برق یک دستگاه کولر گازی، حریق رخ داده است. آتش بسیار مختصر بود و با توجه به اینکه این پاساژ طی سال‌های گذشته برخی ایمن سازی‌های لازم را انجام داده، حادثه جزئی بود و در این زمینه مؤثر عمل شده بود.

ملکی ادامه داد: به تأیید نگهبانان این بار نیز آلارم‌ها به صدا درآمده بود و همزمان با اطلاع رسانی به آتش نشانی، برخی کسبه و نگهبانان خود را به طبقه پنجم رسانده بودند و با خاموش کننده‌های موجود حریق را اطفاء کرده بودند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان با حضور در محل، بازدید و بررسی لازم را انجام و بعد از اطمینان از رفع خطر، محل را به کسبه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته ایمن سازی‌های به نسبت خوبی در این محل صورت گرفته است، افزود: علی‌رغم اینکه هنوز صد در صد اقدامات انجام نشده، اما دستورالعمل‌های لازم صورت گرفته و چند مورد آتش سوزی که در این محل صورت گرفته، پیش از رسیدن آتش نشانان اطفاء شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این نشان می‌دهد محلی که به تجهیزات ایمنی تجهیز باشد، می‌تواند از حادثه‌های بزرگ و خسارت‌های جانی و مالی جلوگیری کند. این حادثه نیز به خیر گذشت و می‌تواند برای سایر ساختمان‌ها الگو باشد.

برچسب ها: پاساژ علاء الدین ، آتش سوزی ، آتش نشانی ، اطفای حریق

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پاساژ علاء الدین آتش سوزی آتش نشانی اطفای حریق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای