Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:20:51 GMT

کریمی در صدر جدول گلزنان کویت (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۶۲۴۹

کریمی در صدر جدول گلزنان کویت (عکس)

ستاره ایرانی سلوی الصباح بار دیگر برای تیمش درخشید و این‌بار در مقابل السالمیه ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود اما نتوانست مانع از شکست سلوی شود.

به گزارش "ورزش سه" در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتسال زنان کویت، یاران فرشته کریمی در تیم سلوی الصباح بعد از برد روحیه‌بخش هفته گذشته مقابل فتیات العیون، در مقابل تیم قعر جدولی السالمیه که در نیم‌فصل دوم متحول شده به میدان رفتند؛ برای قطعی شدن صعود به پلی‌آف، یاران کریمی نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار امروز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرشته کریمی که هفته گذشته 4 گل و 3 پاس‌گل به ثبت رسانده بود، امروز هم ستاره بی‌چون و چرای میدان بود؛ او در نیمه نخست، پرتلاش و دونده در زمین حاضر شد و یک گل تماشایی را به نام خود از میانه‌های زمین به ثبت رساند.

 

 

بعد از این گل، کریمی با تکل فوق‌العاده‌اش در دهانه دروازه اجازه باز شدن دروازه سلوی الصباح را نداد اما پیش از پایان نیمه، روی کار زیبا و انفرادی مهاجم السالمیه، آن‌ها گل تساوی دست یافتند تا نیمه اول با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

 

در نیمه دوم 13 دقیقه تلاش دو تیم برای گلزنی بی‌ثمر بود تا اینکه در دقیقه 33 ابتدا السالمیه به گل برتری رسید اما لحظاتی بعد فرشته کریمی یک شوت دیدنی دیگر را روانه دروازه حریف کرد و توانست خیلی بازی را به تساوی بکشاند.

 

5 دقیقه پایانی بازی فوق‌العاده جذاب دنبال شد و السالمیه به گل سوم رسید و مجدداً پیش افتاد اما فرشته کریمی برای جبران نتیجه خود را به آب و آتش زد و چند شلیک تماشایی داشت که درخشش گلر السالمیه اجازه هت‌تریک را به او نداد و البته او به شدت به تصمیمات داور بازی اعتراض داشت تا بازی با شکست یاران کریمی به پایان برسد.

 

با شکست امروز، سلوی الصباح 6 امتیازی ماند و کارش در هفته پایانی برای صعود به مرحله پلی‌آف به اما و اگر کشیده شد؛ آن‌ها مسابقه پایانی خود را مقابل الفتات برگزار می‌کنند و یکی از سه تیم سلوی الصباح، فتیات العیون و السالمیه در روز پایانی پازل مرحله پلی‌آف را تکمیل خواهند کرد. البته با توجه به قانون بازی رودررو و برتری پرگل سلوی در بازی رفت مقابل فتیات و السالمیه، شگفتی‌سازی رقبا در روز پایانی می‌تواند مانع از صعود یاران کریمی شود.

 

 

با دبل امروز، فرشته کریمی در هشتمین بازی این فصل خود در لیگ کویت، توانست 17 گله شود و موقتاً به صدر جدول گلزنان لیگ برود.

 

در جریان بازی نیز بارها حاضران در سالن الکویت، فرشته کریمی را مورد تشویق قرار دادند.

فوتسال بانوان فرشته کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فرشته کریمی سلوی الصباح فرشته کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال