Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان عصر شنبه در آیین بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار اظهار داشت: پرستاران در ایام کرونا، به معنی واقعی، ایثارگرانه تلاش کردند لذا مردم و مسوولین مدیون تلاش های کادر پرستاری هستند.

وی با اشاره به شهادت ۱۵۰ شهید مدافع سلامت در کشور در حوزه مبارزه با کرونا،  افزود: سقز هم دو شهید به نام های شهید یاراحمدی و شهید کریمی نسب را برای حفاظت از سلامت مردم تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به همت دولت و مجموعه بهداشت و درمان، وضعیت واکسیناسیون در کشور و به تبع آن در سقز، بسیار مناسب است.

کریمیان یادآور شد: حمایتهای مردمی و نهادهای مدنی، سپاه و بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی در ایام شیوع کرونا در شهرستان سقز، هیچگاه فراموش نخواهد شد.

فرماندار ویژه سقز افزود: جمع زیادی از مردم شهرستان سقز به دلیل بیماری منحوس کرونا، عزیزانشان را از دست دادند که جا دارد دوباره یاد درگذشتگان را گرامی بدارم.

کریمیان همچنین از تلاش بهزاد رحیمی، نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی برای جذب اکسیژن ساز در ایام سخت کرونایی که اقدامی ارزشمند بود تقدیر کرد.

 کرونا، دوران وحشت و هراس بود

 رییس شبکه بهداشت و درمان سقز نیز در این مراسم با بیان اینکه اولویت پرستاران، مردم و نظام سلامت است، یاد شهیدان، کریمی نسب و یار احمدی، صحنه های رشادت، پرستاران و کادر درمان را گرامی داشت.

دکتر پروین خسروپور با اشاره به اینکه کرونا دوران وحشت و هراس بود، تاکید کرد: این ویروس کشنده نتوانست عرصه خدمت را به پرستاران و پزشکان تنگ کند.

ریس شورای اسلامی شهر سقز نیز با اشاره به اینکه شهروندان، قدردان زحمات پرستاران هستند، گفت: خیابانی به نام مدافعان سلامت در سقز، نامگذاری خواهد شد و همچنین المان نمادین پرستار، در سقز نصب  می شود.

کیوان بهرامی اضافه کرد: نقش نظام پرستاری برای احقاق حقوق پرستاران و اخذ و جذب تسهیلات باید پررنگ تر شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سقز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سقز ویروس کرونا کردستان سقز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند