Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به اجرای نظام مدیریت هوشمند کرونا، گفت: اجرای دقیق این طرح نیازمند همکاری همه بخش‌های دولتی و عمومی است.
سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک ولادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و تبریک روز پرستار از خدمات و زحمات پرستاران به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در قدردانی از پرستاران نباید به تشکر لفظی بسنده کرد و باید پرداخت مطالبات و معوقات پرستاران را به عنوان یک مسئولیت قانونی دولت پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور با اشاره به اجرای نظام مدیریت هوشمند کرونا، گفت: اجرای دقیق این طرح نیازمند همکاری همه بخش‌های دولتی و عمومی است. اجرای این طرح زحمت مردم و مسئولان برای نظارت بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و صیانت از جان مردم را کمتر می‌کند و دقت را بالا می‌برد.

رئیس جمهور در ادامه با تشکر از همه دست اندرکاران واکسیناسیون عمومی اظهار داشت: دولت با جدیت واکسیناسیون عمومی را به منظور صیانت از سلامتی و جان شهروندان پیگیری خواهد کرد. در مورد واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال نیز باید با مطالعه علمی، نتایج واکسیناسیون در کشور‌های دیگر را به شکل دقیق بررسی کنیم چرا که امروز مردم به دولت اطمینان دارند و باید این اعتماد و اطمینان حفظ شود.

رئیسی درباره بازگشایی مدارس گفت: این اختیار به مدیران استانی داده شده است که به شکل موردی و مقطعی وضعیت مدارس را بررسی کنند و اگر در منطقه‌ای شرایط خاصی پیش آمد صیانت از جان دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون معلمان واکسیناسیون خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد