Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  14 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

شهرام حبیب‌زاده 20 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  14 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول، دوم و سوم نیز یک میلیون 680 هزار و 527 واکسن بوده است که از این تعداد 896 هزار و 518 واکسن مربوط به نوبت اول، 755 هزار و 626 واکسن مربوط به نوبت دوم و 28 هزار و  383 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 47 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین 22 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل  136 نفر است که از این تعداد 42 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل در وضعیت زرد و شهرستان‌های نیز، اصلاندوز، گرمی، نمین، بیله‌سوار، سرعین، کوثر، خلخال در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه اردبیل کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران واکسن کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند