Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری سه بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم‌های مدعی به برتری رسیدند.

لیورپول رده دومی در خانه به مصاف استون‌ویلا رفت تا شاهد پیکار استیون جرارد و تیم محبوبش در آنفیلد باشیم. نهایتا این شاگردان یورگن کلوپ بودند که با پنالتی دقیقه ۶۷ محمد صلاح به برتری رسیدند و با ۳۷ امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده دوم باقی ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون ویلا هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

چلسی در یک دیدار دراماتیک با نتیجه سه بر ۲ از سد لیدزیونایتد گذشت تا در تعقیب ۲ تیم صدرنشین باقی بماند و ۳۶ امتیازی شود. سه گل از پنج گل این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که ۲ گل سهم چلسی بود. شاگردان توماس توخل تا دقیقه ۹۴ با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شده بودند اما به سه امتیاز خانگی رسیدند. جورجینیو(۵۹ و ۹۴ هر دو پنالتی) و میسون ماونت(۴۲) برای آبی‌های لندن گلزنی کردند و در سوی مقابل رافینیا(۲۸پنالتی) و جو گلهاردت(۸۳) برای تیم مارچلو بیلسا موفق به گلزنی شدند تا این تیم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار بگیرد.

آرسنال هم در دیگر مسابقه امشب(شنبه) با نتیجه سه بر صفر از سد میهمانش ساوتهمپتون گذشت تا با ۲۶ امتیاز موقتا در رده پنجم بایستد. آلکساندر لاکازت(۲۱)، مارتین اودگارد(۲۷) و گابریل ماگالیش(۶۲) گلزنان این مسابقه بودند. تیم رالف هازن‌هوتل هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

برچسب‌ها لیورپول توماس توخل یورگن کلوپ مارچلو بیلسا محمد صلاح آرسنال استون ویلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول توماس توخل یورگن کلوپ لیورپول توماس توخل یورگن کلوپ مارچلو بیلسا محمد صلاح آرسنال استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • گل ساکا به بورنموث از روی نقطه پنالتی (آرسنال 1-0 بورنموث)
  • گریلیش: هنوز از حرف‌های گواردیولا حیرت می‌کنم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!